photoneaaa

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 11 september 2012 14:48

Tja, haft en vanligt tråkig dag idag, men det hände faktiskt något första timmen.. VI gick till SLU (kustlaberatioret, stavning!!!!) Så vi typ kollade på nån slags örongrej och såg hur gammal fisken var, sen fick vi gå ner i ett annat rum där det var ca 15 st fiskar ksk ? Men iaf så pratade vi LITE om dem och så fick man känna, och en i klassen tog på exakt alla fiskarna, utan handskar! Eeeuuuuuw!    Så "den" fick typ inävlor och sådant på fingrarna sen så körde den upp fingarna i facet på alla tjejer tyyyyyp    Haha xD Men imorgon händer de något rolig iaf, vi ska på teater i Almunge <3 Och så frågade Carina om nån var allergisk mot häst, och Cameron räckte ju upp handen (men han är ju inte allergisk) Så hon ba: Ja, men Cameron, då behöver du ju inte gå i närheten av dem x')  Satt... aa! En häst där ger ett extra +! ♥ Men nu måste jag göra färdigt svenskan för Amanda ringde när jag gjorde den så... du kan ju gissa hur det gick xD Hm... vad ska jag säga meeeer då? Jo, rösta på min omröstning!! ♥ Ciao!

Av Linnea - 10 september 2012 18:26

Heeeej, nu är jag hemma! Jag vet att jag inte skrev igår men det blev lite mycket nör jag kom hem sååå.. aa xP Tänker inte lägga upp någon bild för den enda bild jag fått tillåtelse på är jag med på! xc Men aja haft en helt vanlig skoldag idag då, med Korvstroganoff (sojakorv to me   ) Hmm.... vad mer finns det att säga?? Jo juste! Jag har INTE bloggat i mobilen för jag har haft fullt upp med min söta lilla kusin, hundarna o katterna    Men nu ska jag gå för mamma ropade att jag skulle gö' läxan nu, herrå! ♥

Av Linnea - 8 september 2012 12:02

Hej hej! Jag kommer vara borta i helgen, ska sova över hos min morbror, hans tjej och deras barn som är 1 & ½ år! Så det ska bli kul.. Sen så kommer jag hem vet inte exakt när men kanske vid 4-5-6?? Aja kommer nog hem med 2-färjan sen blire ridning!   Det kallar jag en nice helg! Så vi får se om jag bloggar mera senare i mobilen eller om jag bloggar när jag kommer hem på Söndag! Hm... juste! Om du har instagram snälla följ mig så följer jag dig tillbaka! Namn: PhotoNeaaa Men men.. nu ska jag checka det sista innan jag åker,slänger in en video satt ni får något o lyssnapå medans jag är borta! Hejsvejs ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards