photoneaaa

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnea - 28 februari 2013 19:27

Haha xD Idag så var de ganska kul i skolan förutom när Tyra stod på mig.. HAHAHA xD Elr okejj de va kul (: Mina kära mobbare ;* Va med Tyra & Lovisa idag efter skolan. VI HADE SKITKUL xD Hehehe..    Jst nu sitter jag och skriver med en hand eftersom att jag fastnade med den andra i en sån hära sakemojjs som man har på handvispar. Själva fjädersaken elr vad man säger xD Jag slet loss den..   jag vet att jag har astråkig blogg ._. Jag kan typ säga att jag har haft en bra dag. en bra blogg askulle skivit om det xD Men det börjar bli jobbigt att skriva med en hand så I seyah   Haha mogen jag är xD //Linnea ;*

Av Linnea - 27 februari 2013 20:02

Tjoooo! Seriöst e skitglad nu!!! Säger nt varför, jag vil veta vilka som läser min blogg så ni får fråga i skolan imorrn ;) Åhh, vill så gärna åka till 1DWorld! Ni kan få några bilder.. Haha nerå jag skoja bara för de e ingen Directioner som läser min blogg, tror jag. Det finns ju bara 2 på skolan xD Jag & Amanda. Amanda vet nog nt att jag har bloggen? Aja, ska nu fortsätta läsa ur trilogin på HungerGames. Är bara på kapitel 2 i Fatta Eld! HEHEHE LÄÄÄÄÄS xD Nerå ska typ nörda msp xD //Linnea ;*

Av Linnea - 26 februari 2013 17:19

Är för att jag nt har nå att skriva om ._. De va askul idag på rasterna xD Agent 000...0..0 & jag hade superkul xD Så seriösa som vi är lekte vi typ.. Agenter 8D Till basen xD Haha. Annars e allt lika hatfullt :/ Vart me Lisa idag. De e bara tröök att blogga men jag försöker blogga endå. Sitter typ och bitchslapar mig sj. Jag önskade att man kunde dö på ett oplågsamt sätt, nån som vet? Ska äta nu, bye mina haters ;** //Linnea ;*

Av Linnea - 25 februari 2013 15:17

Bliur så jävla less på mitt liv -.-' Satt typ ut i stallet/garaget och skar mig xD Nerå jag koja bara, de va in my dreams. Istället gick jag med Eddie, de va faktiskt skönt att gå i t-shirt. 3 + grader ute och så va det sol. Jag hatar mitt liv 75 % p.g.a killarna i klassen och 25 % p.g.a Eddie. Ska gå nu, bye!!

De e lite fula ord i, men sån e jag. //Linnea ;*

Av Linnea - 22 februari 2013 22:44

Vart i Alunda idag, med Saga & Wilma ;D haha vi hade fett kul.. xD På Leos   HAHAHA xD Orkar fan nt berätta, e astrött.. Gick upp vid 6 / haöv 7. Jag har varnat för dålig update, kmr förmodligen förbättras nu i helgen, men kan endå nt riktigt säga vad.


HAHAHAHAHAH!! xD

Ska ut me Eddie nu bye! //Linnea ;*

Av Linnea - 21 februari 2013 18:51

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
HHHHHHH :'D 1. Jag gick upp i lvl 6 igår. 2. jag blev ihop med en kille som jag och en vän  bråkat om xD 3. jag har fått en ny vän SOM HAR FIXAT, ELLER SNARARE TVINGAT MIG ATT HÄNGA ME HENNE OCH HENNES VÄNNER. KAN NI GISSA VILKA HENNES VÄNNER ÄR?! MINA FÖREBILDER PÅ MSP!!! Kan ni fatta :'O De e typ Cindy22 och dem, så jag är överlycklig!! Det började med att jag såg Cindy22 i ett chattrum, och då frågade jag vänner på hennes kompis, men hon sa nej. Vi började chatta ganska mke och sedan blev vi vänner :'D Hon e assnäll! Fast hon e 14, snart 15 xD Jag har bara 35000 Fame kvar till lvl 7! Jag rejsar på xD A svarar nt i chatten. Hon e sur på mig för att jag får hänga med dem coola, och kanske för att jag fick killen. Om ni inte har fattat det än så är det ett mspinlägg! Jag tror faktiskt jag ska göra en mspblogg xD Sånnafall kommer jag vara mer aktiv på den bloggen.. Jag fattar nt vrf min senaste mspvideo nt har kommit ut än D: Jag chattade med en kille, och vi brukar tävla om vem som kmr först till nästa level, men han har ju jättemånga skitbra filmer! Så de e nt lättför mig :/ Visserligen har jag mindre Fame kvar är hnm  till nästa level men jag tänker inte tävla, och de sa jag till han. Och han bahh: Duktig flicka! xD Och jag bahh: Jag e väll ingen hund, eller? xD Och han bahh: Vem vet?.. xD
HAHAH xD Ska nog duscha snart.. Imorrn drar jag till Alunda (: Kmr hem samma dag :c De va en kille, som jag vart vän med för aslänge sen, han frågade hur vi blev vänner och jag bahh: Hmm.. Jag såg dir i ett chattrum, tyckte du va snygg, frågade vänner och du sa ja xD O han bahh: jag? Snygg? Ärthjärna xD Jag bahh: ja, jag e ju ful hur jag än gör.. (irl) { han har sett mig på bild} Oh han bahh:jag tkr nt de :3 Jag: Don't lie for me.. :(( han: Men jag gör nt de :o jag: Okej.. Om jag ska erkänna tkr nt jag heller att jag e ful......jag e SUPERFUL xD Osså höll vi på så    xD Men nu ska jag checka some mspblogs! Bye //Linnea ;*

Av Linnea - 20 februari 2013 11:16

Sitter hemma och drar på mobilskärmen. Satt uppe till 4 imorse för att få fame på grund av de xD Har nyss vaknat ;) Igår va jag me Amanda & vi hade skitkul! Haha xD Vi satt väll mest framför datorn men endå xD Hittat en ny snygg kille på msp. EFTERSOM ATT RASMUS GJORDE SLUT MED MIN KILLE NÄR JAG VAR UTE MED EDDIE FAST INLOGGAD PÅ MSP! Gahh D: Och han tror nt på meeh. Han har bara loggat in en gång, bara några minuter. Skulle egentligen åkt till Alunda på Fredagen & sova där men de blev ändrade planer. Satt då kunde vi bara va på Fredagen för henne, men då kunde jag nt få ngn stjuss hem och jag venne när bussarna går o.O Mm.. D: Igår skulle jag komma för Matt (en kille på msp) till lvl 6, men han hade 600 Fame kvar & jag hade 22600 o: Sen när han hade lvlat så gav han mig en auto "som tröstpris" hahaha :) Chattade med ganska många igår. Bara för att jag skrev på min profil att jag skulle komma före matthew så började alla chatta me mig o.O Men jag mst lvla denna veckan! Nu e  jag redan nere i 19000 :D De går bra för mig (y) hahaha xD nerå, vad tyckte ni om bilderna jag lade upp igår? Puss & hejm, nu ska jag samla Fame (dåligt rim jag vet, hejm e nt ens ett ord?) //Linnea ;*

Av Linnea - 18 februari 2013 13:03

Som rubriken säger. KMr nt ha bra uppdate eftersom att de e lov. Då ska man ju ha lov lixom. Igår fick jag en varning på msp för att jag hade skrivit "Nehe va dum då ^^" o.O När jag loggade in stod det såhär: Kära Misslinny. Du har skrivit dum "Nehe va dum då ^^" och om du gör det igen blir du avstängd från spelet. JAG BAHH: MEN WTF jag e nt 7 heller o.e Vad e de för spel? Bebisstarplanet? Herregud -.-' Aja, har inge att skriva om sitter bara o dräglar över One Direction typ xD Kmr bilder:

                   

Tagit alla bilder själv o.O Inte så bra.. Men aja seyah! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards