photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

;D

Av Linnea - 31 mars 2013 10:40

Tjoo, eftersom att jag nt orkade, hehe, leta efter påskägg.. Jo de gjorde jag men hittare nt.. Så gav mamma mig det idag xD Och i den låg ett kindermaxägg.. OCH I DET LÅG...

Av Linnea - 31 mars 2013 10:10

Heeeeeeeeej, nej inte så långt ._. Heej! De blev bättre    Mitt öra har blivit myckre bättre nu :D Tur annars skulle vi åkt till sjukhuset och SKURIT upp det..   Jao.. Ska logga in på msp nuuuu ;D Har lixom inge o skriva om :s Mitt liv e så tråkigt..   


   

D':

Av Linnea - 30 mars 2013 20:49

E jättearg just nu!   Mitt ena öra har blivit inflammerat Dx IGEN Dx Jag tappade örhänget (vet inte när) osså nyss kände jag en knöl där Dx De rinner ut typ blod & sånt dära gult.. Va hetere..  Jag venne vi kanske åker in o tittar Dx


//Arga Linnea.. ♥

Av Linnea - 30 mars 2013 19:32

Orkar nt alls skriva om dagen.. De har vart jättekul, MEN mycke misstolkningar xD Jag e jättetrött.. Hahahaha xD Jag brukar skratta jättemycket när jag e trött    Men aja, ska kolla lite bloggar sen logga in på msp.. Satt de blir nog ingen mer uppdatering idag! :/


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 30 mars 2013 11:01

Fråga nt om rubriken.. GLAD PÅSK xD Hatar den hära Pruttdatorn x( Juste ska logga in på msp så jag kan bli twin med Lovisa<333 Öhh.. Har inge o göra D: Ska endå åka snart ;) nej om typ en timme :( Juste måste titta vad jag ska ha på mig xD Men jag hade verkligen inge o skriva om x( Forever Alone xD NÅGON SOM E SOCIAL?? Juste måste kolla några bloggar (: Hahaha här e en kul "påsk"video:

HAHAHAHA ;D

   

Av Linnea - 29 mars 2013 20:42

Guud hatar de.. Jag gillar inte att titta på tv överhuvud taget xD Men iaf, nu e jag bv me han dära PRUTTEN! Hahaha xD Öhh.. Ja, jag har skit-tråkigt D: Imorrn åker vi ju till Per & Karin<33 OCH TINDRA :'D Har AAAASTRÅK! Ngn som kan underhålla mig? c: Jorden anropar VemSomHelst :/ TRÅÅÅK TRÅÅÅÅÅK! Prutten.. Jävla svikare D: ♥ Jao.. Som sagt har astråk.. Märks de eller? JUSTE MÅSTE KOLLA NÅGRA ONE DIRECTION BLOGGAR NU SEYAH!   


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 29 mars 2013 19:19

LEVEL 7 NU! Fick bara 4 autos xD Men iaf, tack för dem<33333 Chattar med en sjukt kul kille på msp 8D Skulle kunna va bv med han men vill inte ta bort någon! -.-' Jag hatar att man bara kan ha 3 bv's    Men iaf, någon som kan följa mig på insta?? Photoneaaa heter jah 8D !Zeth! följer mig!!!!        Och ALEXO<3 :D Aja, byye !

 

Av Linnea - 29 mars 2013 13:44

Tittade på någon hundfilm O.o Aja, den var tråkig så jag gick med Eddie istället 8D Har 7 tusen ganska precis Fame kvar!! ;D Hade ju 13 tusen imorse ;D Tyvärr inga bilder på den hära cpdatorn D: Men iaf, tack Malou8 & Wanna Sicorana för autosarna! ;** Betyder sjukt mycke ♥ Iaf, när jag gick med Eddie så vart de typ kaos.. Jag va nästan hemma, så vid grannarnas hundgård (hundarna va ute) så kom de 2 st med 2 hundar osså började (nu blev jag förvånad..) DEM först! Asså dem började skälla och dra (bara den ena skällde) osså... Aa de va kul 8D Eddie dog lite.. MEN MAN MÄRKER ATT DE BÖRJAR BLI VÅR!! C': När jag va ute så vare ganska geggigt, men iaf ingen snö :'D Osså såg jag ngn konstig HÅRIG larv    Fast Eddie åt upp den.. Sticks inte håret? Har iaf för mig de    Men eftersom att de va lerigt & jag hoppade så blev eddie ett monster 8D Igen.. 8D Han hoppade 50 cm (: Får han hoppa så högt? De är väll inge bra för ryggen.. Han e ju 15-20 cm hög!! xD Men aja, ska ut o hitta på nått.. Kanske byga upp agilitybanan? Ne de e för snöigt tror jag.. Nu ska pappa ut i stalle så vi får se 8DTjingeling!   


                  Kram Linnea ♥ 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Skapa flashcards