photoneaaa

Alla inlägg under maj 2013

-

Av Linnea - 22 maj 2013 19:42

Det kommer att vara paus här fram till sommarlovet - tror jag. Orkar nt blogga :P Lifes goes on, and before the blog xD Ksk inte så men aja xD Men skitsamma, BLOGGTORKA HÄR KOMMER JAG xD


     

Och nej, Axel och jag är BARA vänner, INGET mer! Jo juste, cp's :D

 

Haha don't believe rumors xD Men iaf, ses dårå! :)


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 13 maj 2013 16:57

Känner att alla inlägg blir "sorry för blablabla" men jag e verkligen ledsen för dålig uppdatering ;c Men har haft fullt upp med kompis och nu börjar det bli sommar så jag är mest ute och INTE vid datorn :o  Men jaja.. Idag var jag med Lisa (igen).. Imorrn har jag inget på g.. Onsdag komemr farmor, Torsdag fotboll, Fredag KANSKE Lovisa.. Nån dag i helgen ska jag rida ;* Nejmen.. Så det kommer inte va så bra uppdatering, SORRY! Men idag så satte Lisa på LWWY FRIVILLIGT :'o Plus att sen när jag kollade på hennes bilder i mobilen hade hon ganska mke 1D bilder så jag bahh: Hejsan, jag heter Linnea. Jag är en Directioner. Är du också det?    Nejmen aa.. Nu har jag  börja  sag 'Nejmen' rätt så mke xD MEn jaja, vi får se hur det blir med uppdateringen.. Kan iallafall lova att det blir BÄTTRE nästa vecka!! :)


       

Don't ask.. MEN JAA xD



Kram Linnea ♥

Av Linnea - 11 maj 2013 09:50

Men Lisa åkte precis hem. Eller hon skulle inte hem men endå xD Öhh... Jo juste, igår när jag, Lisa och några killar skulle cykla ner till skatbodarna så vare 2 killar vid vägen när vi skulle cykla hem igen så höll vi på och drygade asmke med dem xD Fast dem var jäääävligt kaxiga för att TYDLIGEN vara 10 år.. HAHAHAHAHAHAHA xD Dem såg fan äldre ut än oss o.e Men jaow.. Asså.. Nejmen jag har inte tid att blogga jag ska niog gå ut och hoppa studsmatta nu! Nej juste inte när dem andra hoppar.. Dem blir bara arga när jag e bättre än dem på brottning xD Nejmen de e bara jag som brukar stå iaf :D


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 9 maj 2013 15:24

Men igår satt jag inte vid Ipade n eller så alls.. Sen så yller jag ju år idag ;D Fick Up All Nigt Tour (film) & 1D Officiell Affishbok :D Sen så inge mera One DIrection saker :/ Men iaf, hinner inte blogga.. Sorry :( Men nu kommer det flera och sen kommer Lisa upp igen och sover här inatt med! Men asså igår så tvingade jag Lisa att vara med mina brorsor för att jag skulle lyssna på ett inslag på radion om 1D! :D Och ikväll halv 10 ska jag kolla på One Directions Första År eller vare hette på svt2 xD Men skia logga in på msp en snabbis sen komemr nog dem andra o.o Skriver sen vad jag får, dem flesta kommer i helgen ;D


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 7 maj 2013 17:23

Har typ "bara" kännt på vattnet idag.. Döpte mig till.. Vadfan döpte jag mig till? o.o men jaja, jag va med lisa.. Så var vi nere vid färjan och kasta sten så vinkade Isis och Simona till oss så då var vi med dem :D  Vi stack tull Tallparken! xD Hade skitkul xD Men imorrn ska jag va med dem igen ☺  Och bada!!! 8D Satt.. Men ska kolla lite "social" media nue xD


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 6 maj 2013 20:45

Nejmen vi har badat :D :D :D :D Igen.. Fast vi doppade oss 3 gånger *fett stolt då det var 3-4 grader* :D Nejmen.. Aa xD Sprry för lite bloggande, har verkligen inge o blogga om.. Sitter mest framför ask xD Nejmen de e så kul när man får mke frågor 8D Och dessutom sånna frågor som jag brukar skriva typ om på min blogg.. Fast svaren dårå xD Men nu ska jag typ dampa loss xD Nejmen msp, skype & ask :D


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 6 maj 2013 16:29

Asså jag va ute o tränade på att stå på händer.. Då jag alltid tappar den "förmågan" lagom tills det blir sommar/vår igen.. Men iaf: Jag (tänkte) bahh: Men ajg slår nog hellre över.. Sen när jag gjorde det så slog jag i huvudet och tappade andan xD Och så skulle jag bara gå in o dricka men nu sitter jag här O.o xD

Kram ;*

Av Linnea - 6 maj 2013 15:24

När jag kom hem så.. Tog jag en halv macka, sen gick jag med Eddie, sista gången innan jag ska posta han ;D Nejmen.. De va iaf asskönt ute! 20 Grader i skuggan! Skulle vilja fråga Krista om hon vill bada med mig men.. Aa.. Mamma komemr hem snart och då kmr jag få skäll D: Jaow.. Venne vd jag ska skriva.. xD Men aja, ska logga in på msp, sen KANSKE fråga Krista om vi ska cykla o bada :D


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Skapa flashcards