photoneaaa

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnea - 5 maj 2013 16:31

Skaffat ask.fm 8D SÅ FRÅGA NGT NU OCH DU FÅR EN KAKA: Linnys ask Så jaow :* Öhh.. Höhö xD


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 5 maj 2013 13:40

Tittade nyss på..   En video..   

Hehe 2 videos då men aja.. xD JB VIDEOS!!     xD

Nejmen har inge o göra.. Iaf, när jag satt ute på våran gård och bara.. Satt där så kom det en humla.. JAg bahh: IOkej.. Ta det lugnt.. AAAAA *springer därifrån* xD Nejmen typ xD



Kram Linnea ♥

Av Linnea - 5 maj 2013 09:58

Har ett rosa-vit randigt linne.. Ganska "breda" ränder eller vad man säger xD  Har linnet instoppat i ett par ljuslila korta shorts, en svart kofta och håret uppsatt i en knut. Inte bytt örhängen än, så fortfarande demhära med stjärnorna! Nu ska jag byta till sånnahär "vita pärlor" :D


Kram ;*

Tjo

Av Linnea - 5 maj 2013 09:24

Sitter i min fotölj.. Heter de så? Aja vaknade kvart i 9. Sen har jag suttit här och lyssnat på 1D ;D Men.. aa.. Juste, igår hjälpte pappa mig sätta upp ny One Direction affisher (y) Haha.. Jaow.. Har inge o skriva D: Ska nog äta ngt nue, sees
Kram ;*

Av Linnea - 4 maj 2013 19:23

Venne.. Aja xD Har hoppat studsmatta och spelat lite fotboll med mina brorsor.. Typ lärt mig cykla/flyga över gupp xD Har haft typ fobi för de.. Om man kan ha de xD Nejmen asså förr när jag gjorde de på ett större gupp så failade jag och landa på huvudet så nacken knäcktes.. :s Men nu har jag klarat det xD På ett väldigt litet gupp.. Men endå!!!


Lyssnar på: That power (:o) Will.i.am ft. JB .. 

ASSÅ FETT SNYGGA JAG O TYRA E!!


   


Herrå my love :*


Av Linnea - 4 maj 2013 16:24

Haha, har typ bara fläskat mg hos Tyra :D Nejmen.. Joo! Orkar faktiskt inte skriva, e ganska trött efter en akut fettsugning när min pappa kom.. (hade ett täcke innanför min One Piece). Haha tittade på denhär.. xD


HAHA ÄLSKAR DEN!!!!! Sen så älskar jag That Power eller varen heter.. Med typ William (eller nått sånt) och Justin Bieber    Nejmen jag fårb ara inte gila han.. Får typ ngt ryck när jag e me mina vänner som gillar JB xD Some Pictures: 

                                                               

Kanske inte så lite men endå xD 


Aja, Sprotify har börjat funka igen-!!!!    Nejmen Spotify e mitt liv xD BYYEEE


Kram Linnea som väger 55 kilo med täcke under one piecen xD ♥

Av Linnea - 3 maj 2013 17:55

Sitter vid datorn och jag ligger på golvet xD Ville bara säga att de nt blir ngn uppdatering/Linnea ;*

Av Linnea - 2 maj 2013 21:24

har vart me bästa Tyra idag :D Haft skitkul, men nu mst jag duscha xd Mst duscha, packa (skulle sova hos Tyra imorrn till lördag) och så ska jag FÖRSÖKA sova men jag kommer förmodligen kika me Tyra xD


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards