photoneaaa

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linnea - 3 februari 2013 10:39

Hade precis skrivit ett inlägg som var aslångt med massa bilder D: OSSÅ FÖRSVANN ALLT! Aja.. Inatt så drömde jag värdens dummaste dröm, eller vad man kan säga. Drömde mig tillbaka till Thailand, vaknade gråtandes. Den var egentligen fantastisk, så jag grät över att jag inte var där. Min underbaraste vän<3 Kommer aldrig träffa henne igen...   Allvarligt, jag gråter påriktigt :/ Jag & Emilia (som hon hette)hade det askul ihop! Pappa lät oss göra vad vi ville, trots att hon bara var 7 år! Nu låter han mig inte ens åka till Uppsala utan en vuxen ._. Aja, orkar inte skriva igen, hade lixom skrivigt2 dm lång text om det :/ Vet att det är tråkigt med ett kort inlägg.. :/ Kan berätta lite iaf: Jag & Emilia gjorde allt tsm, gick på Thaiboxning, badade, gick på stan, pratade & vi hade våra små upptäcksfärder xD Härliga tider ♥ Hela den familjen var underbar ! Vi skulle snorkla den dagen hon skullle åka så vi tog farväl kvällen innan, stod i 3 timmar och grät & grät & grät & pratade & grät! Gud vad jag saknar hennne :/ Hon fyllde år dagen efter att hon kom hem, (hon åkte hem på en Lördag) så vi hade ett "överraskningsparty"    på Fredagen bara för att vi skulle vara med. man gick allså hela familjen. Men det var ganska många som skulle åka till ngt berg-grejjsemojjs :/ Innan vi tog farväl på kvällen så gick vi på Fireshow (det var en klasskompis till mig där som gjorde de)! Vi gjorde all tsm: Gick på Thaiboxning, badade, upptäcksfärder, stranden, pratade & åt middag. Aja, nu orkar jag faktiskt inte skriva mera + att jag lovade mamma att gå med Eddie för en timme sen :/ Kmr bilder:


 

Jag (i blått) mot Astrid på Thaiboxningen.

 

"Överraskningspartyt"

Mira & Jag på stranden ( man ser nt mitt face :))

   

Jag dricker typ ananas-shake (tror jag)

 

hade 50 flätor x)

En ö där vi snorklade

 

Joey & White Star

   

Joey & jag busar

 

Kattunge

Rosie & Spot

 

Snorkling

   

Vattnet. //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards