photoneaaa

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Linnea - 9 februari 2013 17:00

... Åka! Sitter i soffan i väntan på att pappa ska fatta att de e halt ute så vi mst åka tidigare! Vi höll ju somsagt på att åka i diket.. Aja.. Behöver nt åka nu men han sa om en halvtimme och då ska jag va vid färjan.. Dumma pappa xD Ses imorrn ! // Linnea ;*

Av Linnea - 9 februari 2013 14:19

På en Lördag :o Aja, har nt så mycke o göra ska nog bara slappa/titta på film innan jag åker.. Ksk blir sista inlägget idag, men ni e ju vana vid dålig update här ;) Idag när jag hade handlat me pappa (satt i bilen på vägen hem) så höll vi på att åka i dike :D fast vi gjorde nt de :/ Sen så hade vi ett samtal som gick ungefär såhära:

Pappa: Jahapp då blir ju 12 i år då.. 4 år kvar..

Jag: Vaa? Till vad? :o

Pappa: TIll att du får börja övningsköra

Jag: Jaha.. :/

Pappa: Vadå ska du nt göra de?

Jag: Joo..

Pappa: Om du är riktigt, riktigt snäll så kan du få låna bilen då ;)

Jag: Jag är aldrig snäll

Pappa: Jag vet

Jag: :o

Pappa: Haha nerå jag skoja bara, för så är det väll inte? Bakom till hårda, kalla yttre tror jag nog att det finns ett hjärta av....

Jag: ...Sten...

Pappa: Typ

(Fast han skämta bara) xD Hahahahaha xD Aja harbestämt vad jag ska ha på mig och så, jag kommer ta med en överraskning till alla fast de e bara på skämt, och jag kmr ta hem "den" igen ;D Aja.. Ha en bra dag kan bjuda på gammla bilder

   

     

               

//Linnea ;*

Av Linnea - 9 februari 2013 10:07

Idag äre Lördag, skönt! Ska nt göra ngt speciellt, förrens lite senare (: Vaknade vid 8 men gick nt upp förrens 9 eftersom attjag spelade på mobilen & så. Sen så har jag städat lite, duschat och ätit frukost :/ Ska typ måla naglarna snart. Har absoulut inget att skriva om.. Klantade mig lite me Lovisa på skype dårå, annars hände inge spc igår heller. Men aja nu ska jag spela msp, sen ska jag fortsätta pyssla lite hemma, kanske gå me Eddie! Sees //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards