photoneaaa

Alla inlägg den 11 februari 2013

Tv

Av Linnea - 11 februari 2013 21:58

Faktiskt.. Så titar jag på tv :o Tittar på Det kända med mamma. Jag typ garvar och säger: Men omg vilka puckade människor som tror på spöken! Fast mamma bahh: Ja visst vi kan säga att de bara e film. Haha xD Tkr de e lite tråkit faktiskt. Men de ganska farsinerande att se vuxna som tror på sånt xP Nu slutar reklamen så jag ska titta vidare.. Ne de tog slut :( //Linnea ;*

Av Linnea - 11 februari 2013 16:05

Asså omg.. Han e så underbar o.o Om han skulle finnas här påriktigt skulle jag definetift fråga på hnm<3 Han e  helt fantasisk. Man kan väll nt va kär i en person på ett spel? Hans personlighet ♥ Hans stil ♥ Hans mspacc ♥

Aww, hela msp kan se :D

 

Chatt (jag e de lila)

 

Vi.. ♥

   

Jag

 

Han♥ Jag e knäppjag vet, han e nog den största anledning till att jag inte kan sluta!  

Jag e lila.. Asså han e jättegullig mot mig ♥ //Misslinny (Linnea ;*)

Av Linnea - 11 februari 2013 15:21

Shuuu alla bros där ute xD Kom nyss hem (enligt mig).. En halvtimme sedan, ungefär. Jag åt en macka (eller två, tjocka jag xD) Har haft de rätt OK i skolan idag :/ Jobbade faktiskt två sidor i matten :D Kollar på plastik-kirurgerna, tycker synd om flickan.. En liten flicka skulle operera öronen (dem stod lite utåt) för att hon ville sluta bli kallad för MISSBILDAD, och hon gick i 1:an :o Och så chattar jag me mamma på Skype, våran familj e väldigt normal..   De e konstigt för desto mindre ungar de blir, desto kaxigare, typ :o Orkar nt ladda någor superinlägg. Skulle kunna göra ngt om Eddie ngn gång, eller msp (: Att bro på (eller hur man skriver, jag vet bara hur man säger) msp, så äre jättesvårt att sluta! Skulle ju ha gjort de i höstas :o Men de e ju typ beroendeframkallande :/ Men men, ska iaf sluta i år, har jag lovat mig själv! Ska nog göra om lite på bloggen snart! Bye..  Nu ska jag gå ut med Eddie //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards