photoneaaa

Alla inlägg under februari 2013

Av Linnea - 16 februari 2013 19:04

Jag hadde fått en hatgubbe på msp, som hette: Misslinny=h ra och hon skrev asmke meddelanden som var skit-taskiga. Min kille anmällde henne medans jag tänkte: Hon kan faan säga vad hon vill, jag bryr mig nt. Men iaf sen när jag gick in på Rasses rum för att hämta laddkabeln så hadde någon som han skaypat med skickat den här bilden:

 

Så jag antar att det var han/hon. Nämner nt namn.. Asså jävla svikare :'( Jag känner den. Eller jag trodde att jag kände den. Aja, fortsätter iaf. Badet gick sådär.. Elr degick ju bra men de va nt så roligt. Kom längre än jag någonsin gjort på den dära klättermattan men nt ändå upp till toppen, sen fick jag ont i fingrarna. Hade hela omklädningsrummet för mig själv xD Men aja, håller på att diskutera One Direction med en tjej på msp nu så.. SEES //Linnea ;*

Av Linnea - 16 februari 2013 10:05

Gaahh D: Min dator har fått virus så den kmr jag nt kunna vara inne på...på ett tag D: Den e lixom mitt liv :'( Aja, har ju den här stationära datorn, men den e seg jämfört med den bärbara.. Iaf när man skriver jag kan lixom skriva en text sen typ 3 minuter senare så kmr den upp.. :/ Lool.. Måns och jag hade krig på fejjan igår.. Önska jag va blind så jag slapp se hnm.. Glad att jag har ♥Mackan♥  (NT MARCUS I KLAASEN!) De e en assnäll tjej på msp (i) Hon e lixom.. Obeskrivlig ♥ Tittat på massa klipp med One Direction (som vanligt) nu på morgonen. Har inge att skriva.. SPORTLOV :D Juste, senare idag ska jag bada.. :/ Både kul och inte kul. Gillar nt speciellt mke att bada men jag vill ju nt heller sitta framför datorn och möggla. Igår var det en tjej som frågade om jag nt brukade vara med familjen, och svaret är: Nej. Jag är "avskärmad" som min farsa säger.. (: Händer ibland att vi pratar me varandra, men de e oftast när jag vill ha pengar eller t.ex rida. Jag tvingas välja mellan den dära sakemojjsen "Artiststudion" och mellan ridning.. D: Häst e dyrare, och vi har nt hörts av på ett tag så.. Men jag hoppas att de blir ngt nu.. :D Ksk redan imorrn, mst iaf hämta mina saker där. Tror jag väljer häst framför det andra.. Tyvärr, de verkade jävligt kul, men de e roligare att lixom ha en "egen" ponny. Hon lir som min lixom, ingen annan rider henne (om nt en annan familjemedlem, men tror nt de för dem e mindre, och dem har en shettis).. Jag har nt träffat shettisen än ..:/ Trolol.. Men nu ska jag nog.. Fortsätta möggla, seyah! //Linnea ;*

Av Linnea - 15 februari 2013 15:15

De e asjobbigt att ha en rubrik hela tin -.-' Kom hem för ungefär, lite midre, än en timme sen. Då gick jag med Edie så jag kom nyss hem. Sportlov nurå!:D Torsdag ska jag nog gå på den dära sakemojjsen ni fattar va..? Sitter inloggad på msp, min kille som jag chattar med har nt svarat på en kvart!!!! FÅR DAMP X( jag har loggat om flera ggr eftersom att min data hänger upp sig. Aaaa.... Min senaste mspvideo har nt kommit på msp än ._. Här  de iaf:

Inte den bästa.. E nt så bra på att göra videos ;) Men asså jag har  faan damp..  Aja nu ska jag kolla på Grease , för de är den vi ska spela upp sen när de e klart :D Puss//Linnea ;*


Av Linnea - 14 februari 2013 18:06

Heej! Idag var de ganska kul dag, förutom slöjden. De enda pisitiva med det är väll att jag blev klar med mössan! haha ni kan titta min nya profilbild på fejjan! xD Sista lektionen höll jag på ganska mkt med ringarna satt jag han asont i händerna! Sen så har jag fortfarande ont i skarsåret, och så blev jag ju sparkad av Sabina (Lisas häst) så jag fick asont och började lipa! Fast det vart nog mest en chock. Hittar inte läxorna, typ..    Jag hade hittat Engelska läxan, men sen när jag hittade dem andra läxorna så tappade jag bort engelska läxan o.o Lisa & jag red ganska snabbt, höll på att ramla av flera gånger, galopperade, eller snarare skenade, utom stigbyglar.. RAMLA NT AV :D Nalle halka omkull - RAMLA NT AV :D Nalle gick ner i dike när jag nt va berädd - RAMLA NT AV :DDe e ganska konstigt för jag kan sitta i Nalles trav men nt galopp.. Eller de e nt altid som jag kan sitta i traven.. Hehe.. Har nyss ätit mat.. BLÄÄ fisk :( Men nu mst jag fortsätta leta efter engelska läxan så bye bye.. NEJ FÖRRESTEMN GLAD ALLA ♥NS DAG!! :D herrå//Linnea ;*

Av Linnea - 13 februari 2013 18:18

Har faktiskt varit riktigt kul! Inte på förmiddagen då.. När vi kastade kastline & övade med sånna dära j*vla isaker som jag nt kmr ihåg va dem hette, sen på eftermiddagen så var det promenad (valde jag) och Maja, Josse & jag (min grupp) gick hela Öregrund, förutom Surberget för Maja var den endå som visste vart de låg men hon orkade nt gå. Tittar/lyssnar på musikvideos med 1D på den stationära. När Lisa, Maja & jag var nere vid isen så var mamma på färjan så hon såg allt, och nyss när jag kom hem fick jag skäll xD hade faktiskt askul med dem, trots att dem verkar ***.. Förut kallade jag dem för FjortisMaja & LisaFisa.. Krista berättade på bussen imorse att en hund ska avlivas, ärligt talat tyckte jag det var bra, men sen grät hela vägen (hon berättade de direkt när jag gick på bussen) men den hunden bits. Nu ska jag logga in på msp xD Bye<33 //Linnea ;*

Av Linnea - 12 februari 2013 18:23

datorn! Allså jag har inget att blogga om, så jag gör en bild-bomb som ni kan njuta av. Funderar på att göra en mspblogg ? Aja, på den här datorn har jag andra bilder så så jag hoppas ni gillar dem endå ;)

                 


Bilde från Turkiet/Grekland!! :D ♥ 

     


Hahahaha xD Den tiden.. //Linnea ;*



Av Linnea - 12 februari 2013 15:08

Hejhej, kom hem från skolan för nt så länge sen. har checkat några bloggat, just nu spelar jag Starstable. Vet ej vrf för jag gillar nt hästar så mke längre & de e värdelöst! Men jag fastnade och jag kan nt komma loss så jag stängde ner. www.starstable.com/se/ heter hemsidan! Och jag heter Nellie Westside tror jag :P (spelar på den stationära).. Har astråååk! Ville va me kompis men de gick ej mamam kmr hem för tidit, bussen går nt & pappa kmr åka runt på olika möten hela dagen, och jag vill absoulut nt va här!! De e jättesvårt nu att skriva på dem "stora" tangenterna på stationära, mina fingrar glider ner mellan dem xD Aja nu nördar jagmsp där istället xD Hur fan ska jag kunna sluta? Juste jag gick upp i lvl 5 igår :) HAR FAAN INGE ATT SKRIVA. Jaa jag kan göra en video och lägga upp med mina crazy dancemoves till ngn konstig låt o.o xD Puss //Linnea ;*

Tv

Av Linnea - 11 februari 2013 21:58

Faktiskt.. Så titar jag på tv :o Tittar på Det kända med mamma. Jag typ garvar och säger: Men omg vilka puckade människor som tror på spöken! Fast mamma bahh: Ja visst vi kan säga att de bara e film. Haha xD Tkr de e lite tråkit faktiskt. Men de ganska farsinerande att se vuxna som tror på sånt xP Nu slutar reklamen så jag ska titta vidare.. Ne de tog slut :( //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards