photoneaaa

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Linnea - 6 januari 2013 20:09

Myy love ;*

  Kmr bli ett mini-msp inlägg xD Min älskihh Heddan (på msp) e orolig för att hennes bäzzor (på msp och på riktigt) kommer ta över mig? xD Lixom, No Chance gmn ;* Eller kanske mest att Fjortizen.10 ska ta över mig xD

 

Lite kul o står i centrum helt plötsligt xD Nerå, inte kul när nån e orolig? Ni vet, i den där videon jag lade upp förut ;* Och Sanna super. är orolig att hon ska bli övergiven av Heddan för att Heddan ska ha mig istället :c Jag gillar ju alla 3, men Hedwig e min favorit   Älskar diig ;* Och ibörjan när jag vah bäzza (bästavän) med Heddan, så vart typ Fjortizen.10 och Sanna super. sura på mig för att jag skulle ta över henne xD Snacka om att jag kände mig dizzad då :c Men aja, trr allt blir bra nu :) Ska iaf testa om jag kan logga in på msp nu//Linnea ;*


Av Linnea - 6 januari 2013 19:41

AAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Jag hade skrivigt ett sk*tlång inlägg och precis när jag skulle spara det så laggar det, sen kommer det upp en ruta med texten: Oj, det blev något fler så Internet Explorer stängde och öppnade fliken igen Dx ALLSÅ FÖRSVANN ALL TEXT! Nenene, inte vara arg nu.. ♪ ...Sudda sudda sudda bort din sura min... ♪ Haha min 7kt dåliga humor får mig o le xD Fattar nt.. o.O Men aja nu börjar jag om dårå fast jag tar inte med alla detaljer för det orkar jag inte xD - Ska sluta med dålig update nue, men endå.. Skolan börjar ju snart och då hinner jag endå inte blogga lika mycket som du förstår xD Igår sov jag över hos min kusin (tills idag) och jag somnade halv 1, hon väckte mig mitt i natten så jag inte kunde somna om.. Och hon e minst sagt SK*T MORGONPIGG! Sedan på morgonen (halv 8 om man e exakt) så ställde hon sig i dörr hålet och skrek: MEN LINNEA NU FÅR DU GÅ UPP, KLOCKAN E HALV ÅTTA OCH JAG HAR VÄNTAT JÄTTELÄNGE PÅ ATT DU SKA VAKNA! Och så tänder hon lampan.. Riktigt mysigt..   Aja, sedan tog vi ut lilla Svante (lös) och HAN SMET över till grannen, och han springer så j*wla snabbt så man hinner inte nu när de e isbana ute.. Och så in i buskarna!   Ni kan ju gissa vem som fick krypa in där.. Aja, medans jag krälade på liv o död så skrämde jag ju Svante, och så sprang han ännu längre in i buskarna.. Åhh.. Till slut, efter 3 kvart, så får man ju tag på honom ;) Aja, när vi tog ut honom strax efter lunch igen så SMET HAN JU ÖVER IGEN, OCH IN I BUSKRNA! Aja, vi fick ju ut honom betydligt snabbare den här gången, fast han sprang över vägen (tur att han inte blev påkörd) och in i en.. blandning av äng och skog, det var jättemycket småbuskar och rötter så man typ dog xD Vi ropade på min moster (hennes mamma) och så kom hon.Men lite längre bort på vägen korsade han den igen, och vi sprang efter, eller iallafall TRODDE VI ATT VI SPRANG EFTER HONOM.. Men det var ngn annan katt :( Aja, tillbaka där han sprang in, alla hade nog gett upp hoppet innan vi såg honom igen (ajuste den dära "skogs-ängen" liger precis vid vattnet, där det e jättetunn is) så vi trodde att han hadde gått igenom isen.. xD Vi lockade och tog en kvist som vi "vispade" på marken så att han kom fram, och han fick en godis, men precisnär min moster skulle ta upp honom så slank han iväg..   Aja, vi ropade & ropade.. Lockade & lockade, men til slut kon han ut ur några grenar som det hänge massa gräs på, OCH ÄNTLIGEN FICK VI TAG PÅ HONOM! Sedan fick han vara inlåst resten av dan, rätt åt honom    Hehe, blev inte så lång men endå.. Kul att man inte kan logga in på msp heller..:c//Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards