photoneaaa

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Linnea - 18 januari 2013 14:52

Heey! Blir ett lite snackomingenting inlägg bara drf. Har bara lust. Ne, nt o skriva men att mätta er med lite smått & gott som händer/ jag tänker på.. xD Musik sista timmen<3 Så jävla skönt :D Lyssnade på musik & vi fick "önska" en låt (eller vad fan man kan kalla det) så of course tog jag "Kiss you - One Direction".. Osså började tjafset " Gillar du dem? :o Dem suger ju.. WTF Linnea.." BLA BLA BLA... Jag älskar dem, låt min lixom få göra det?! Tycker dem a asbra, roliga, söta m.m och de e asbra at dem kör sin egen stil! Dem flesta gillar ju pop, och det är typ.. ne nt riktigt som pop dårå, men endå lixom omtyckt.Inte av alla.. :/ fast de e nog bra för då har jag större chans att få ha mina egna ^^ Ne, men.. Du fattar xD Vrf kan man bara inte hålla sin jävla kommentarer i sin käft i stället för att kasta det på ngn? Tror de e så att man sj har det jobbigt, och man försöker få bort det genom att kasta det på ngn anna? Behöver ju nt självklart vara så, man kan ju vilja va spydig, kanske e sån typ..? o.e Hur ska jag veta allt? O andra sidan, hur kan man tycka att "Whistle Babe" (elr vad den heter..) e bra? Tycker bara den e äcklig.. De e skillnad på att inte gilla en låt bara drf, och på att gilla den utav en bra anledning! ;) No life. Här sitter jag o skriver om.. Ehm, vad kan man kalla det? Aja, ska läsa vidare på novellen.. :D juste jag har glömt att de e lixom "flera" noveller om dem. 2-3 st. www.novellonedirection.webblogg.se bli ju fan beroende? Aja.. E man knäpp så e man. Tycker den bara e så himla gullig. Finns på skype, om ngn har lust, linnea.mittefternamn (alla vet ju men endå, ville bara skriva så) Ni får järna skriva vem de e så att jag lixom vet.. ÄHH det kan ni tänka ut själva. FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIDAY!!!!!! :D :D :D :D :D Spela roll, du sitter ju endå bara framför datorn och nördar, tänker säkert ni nu. Aa, det gör jag. Problem elr? Juste, när vi kom hem så stod det en grå mini-buss som var full, vid Söderboda brandvärn? o.O Turister nu?!? xD HAHAHA :D Bjuder på ngn gammal bild.

             

Nt så några, men endå.. Elr jo, men jag sa ju "ngn bild".. Aja, skadra seyah //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards