photoneaaa

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Linnea - 12 januari 2013 23:16

Kommer lite videosar ♥

Snälla kolla ävenom ni

inte gillar One Direction

för dem e så himla

charmiga! Och roliga

såklart! ;**

Aww ;**

haha charmigt ;*

Hahaha xD <33

hahaha 12 e rolig xD men jag orkar inte lägga in flera för i typ alla videos upprepas en massa saker som jag vet att NI kommer tröttna på men inte jag xDSka snart lägga mig tror jag, om ngn timme eller så, så godnatt <3 //Linnea ;*

Av Linnea - 12 januari 2013 22:49

Haha, jag kikade till Amanda och sa att det va orättvist att hon fick ha 4 killar och jag bara 1 (de e 5 st i 1D) så jag fick Hazza (Harry) :D Haha jag tittar på en jätterolig video med 1D, fast mest med Hazza, snälla kolla även om du inte gillar One  Direction för de e rätt charmigt och kul! <3

haha när han e i köket ;* Snäälla kolla! Kmr nog flera klipp! xD  Visst e dem charmiga? ;* Om du nt tycker de e du knäpp! //Linnea ;*

Av Linnea - 12 januari 2013 22:24

Som sagt, Oh My God! Eller.. Ne ja vet nt hur de stavas. Mobba nt. Iaf har jag snackat skype o så.. Men asså, jag läser ju den hära novellen ( www.novellonedirection.webblogg.se för er som missade) O man typ bah: O jävlar vilken tur dem har.. o.O Jag tycker alla e sådära lite smått söta, eller egentligen ganska söta xD Har iaf fått veta nu att jag får gilla Niall utan att bli mördad av Amanda xD Zayn fyller ju 20 idag.. VILL HA ÅLDERSBOOST! + "SNYGGHETSBOOST" xD Inte för att jag skulle ha nån chans endå... Jag kmr ALDRIG få träffa dem..   *Whäääääääääääää* Skulle göra vad som helst, fast om man e på konsär så märker man inte hur charmiga och roliga dem är utanför musiken ;* GAAAAAHH, I want to be Ms. Tomlinson, Styles, Payne (eller jag kmr inte ihåg va han heter i efternamn :s), Malik & Horan! Men det kmr ALDRIG hända så..   Amanda, om du läser dethära så menar jag inte det dära med "Ms." eller, jo Ms. Horan går ju bra vet jag nu :) Hehe, I AM THE BIGGEST FAN OF ONE DIRECTION! Men, nu måste jag fortsätta kolla på dem on yt! Bye alla Directioners, eller vänta.. Alla andra också ;) //Linnea ;*

Av Linnea - 12 januari 2013 19:10

Hej, ja e ledsen för att de inte kom ngt seriöst klipp för jag kunde inte göra ngt. Jag bara garva hela tin xD Jag har vart social "mot" (eller vad man säger) min kusin igen xD Just nu kikar jag med bästa ;* Har precis haft 7kt kul på Skajjpe xD Jag har börjat läsa en jättebra novell! www.novellonedirection.webblogg.se Läs även fast ni inte gillar One Direction, den e superbra! Kom ihåg att läsa enda ifrån Februari 2012! ;) Men vi hörs sen! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards