photoneaaa

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Linnea - 17 januari 2013 17:25

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeee
e

yyyyyyyyyyyyy!!! *någon håller för munnen och tar ner mina armar som e i luften* haha nerå, jag e nt Louis ;) Haha ♥ Egentligen, när kan man kalla sig själv för "Directioner"?När man har sjukt kul när man tittar på dem, gråter för att man aldrig kommer få träffa dem? Kollar på videos med dem om och om igen & tillsut kan dem utantill? Haha ♥ När man gör ett galet One Directioen kollage med sin bästa vän som e directioner? Läser en novell om dem, och blir beroende? That's me! ;D Haha :D Asså... Haha kan fotta kollaget sedan, men min bäzza fick lixom "Orginalet" och jag fick en kopia, men pappret var för stort så.. man fick ju kopiera på 2 papper & sätta ihop <33 Skulle egentligen hellre vela ha "orginalet" men jag erbjöd henne det. ;) Haha ♥ Så jävla skönt, Torsdagar brukar gå fort, och nu ere bara Fredag kvar! :D YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!! :D NANANANANA :'D Haha xD Men nu ska jag fotta kollaget och kolla om jag kan få med bilden i detta inlägg ;) Ähh jag tappa mobilen i golvet och den dog.. Tar tre år att starta den... *3 timmar senare* Haha nej jag kom hem för ungefär en timme sedan.. xD Kan lägga upp en bild om Niall me, som jag fick av Amanda :3 (Niall e min favvis, om du nt har fattat det.)

 

Har nt satt ihop den än för jag letar efter tejpen.. :/  

Hehe from Insta! Hon dära Lisa verkar ju bra, men.. HAN E MIN!! Så hon e min fiende xD

No life - What I'm gonna do..? JO!! :D Man kan ju läsa novellen, fast det tråkiga är att dem har "slutat" uppdatera, eller dem skriver ju sen när dem har tid, fast inte i denna månad stod det.. :( Dem som skriver går ju i Gymnasiet.. Typ xD Btw, sjukt braaaaaaaaaaaaaaaa!!! Lalala... Bye! Ska leta reda på tejpen innan jag läser, för annars kmr jag aldrig fortsätta "Den stora jakten på tejpen" xD Seyah! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards