photoneaaa

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Linnea - 7 januari 2013 19:41

Hej, igen xD Pappa kunde inte stutsa mig.. Jag får väll gå typ 2 mil då, tänkte jag :DMen hon kunde hämta mig. Tänk o åka 4 mil bara för o va me en polare! För min skull :') Lixom, vem skulle ställa upp för mig? Tydligen hon :D Aja, hon skulle ringa ikväll till en "kompis" eller vad man kan kalla det och höra om vi kan rida på hennes ponny!   Jag har inte ridigt på as-länge! Hehe, för ända sen vi kom hem från Thailand, så typ bröts kontakten. Stackars Skullan får gå som handhäst </3 Vill rida henne! Men jag har inte numret så.. Och hon tror väll typ att jag inte vill rida på Skullan längre eftersom att jag inte hör av mig. MEN DET VILL JAG VISST! Gud vad jag saknar min lilla sötnoz <33 Nu ska jag logga ut fr MSP och spela det dära apspelet   Det här kanske bli mitt sista inlägg för idag, men jag kommer logga in senare och checka kommentarer och så! //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 19:27

Heej, sitter å tråkar... :/ Pappa kom precis hem.. JUSTE! jag skulle ju fråga honom om han kunde stjutsa mig till Linnea imorrn ^^ (www.whelsponnydalen.bloggplatsen.se) Lalala.. Hon ringde ju nyss :) Aja, ska fortsätta spela msp, sen ska jag spela detdära Monkey Quest eller vad de hette.. xD Man e lixom en COOL apa, haha xD Men nu ska jag fråga farsan, hejdå! //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 18:03

Hehehe.. Just nu sitter jag och mobbar Leo (en av mina gamla klasskompisar) på skype xD Han skulle mobba mig tebaxx, fast det han sa tyckte jag var snällt så jag ska anmäla han till min kurs för dem som vill bli bättre mobbare xD Ne nu skulle han dra å käka, ska fortsätta mobba han när han kommer tebax   Hehehehehe.. Lägger in lite musikvideosar som ni kan njuta av så länge!

Ähh vafan det funka nt det laggar för mkt.. :( Aja, herrå //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 16:34

Heej, har gjort en ny header :) Eller det var inte jag som gjorde den förra, jag va ju me en polare och hon gjorde den åt mig! Det är inte så att jag inte gillar den, för det gör jag. Men jag hade lust bara å byta header. Gillar o byta xD Fast egentligen skulle jag vilja ha typ ett bildspel som header, så som www.nellieberntsson.se hade förut! Vet nån hur man gör? Aja. Hur inge å göra. Sitter bara här o tråkar. Tips? Kommentera xD Inte för att ngn kommer göra de men endå. Ska nog spela msp nu :P Herrå!//Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 14:36

Här kommer videon som jag "gjorde"/filmade när jag busade med Eddie ♥


  Hehe mobilkameran e nt så bra + att jag filmade inte så bra heller, de e nt så lätt när man springer breve...Hahaha man kan höra när jag går/springer xD Och han  va ganska olydig, men han va ju på bushumör c://Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 14:31

Som jag tog i helgen/ idag :)// Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 13:01

Nu har jag varit ut med Eddie, kommer ett filmklipp i ett annat inlägg. För jag började skriva på det härnär han sov, för jag kunde inte väcka honom. Me aja, över till saken.  Mitt bloggnamn är ju "Photoneaaa" och för det namnet så lägger jag ju inte ut så mkt bilder.. :/ Men endå, palla byta :P Aja jag tänkte jag typ lägga in en "frugestund" med mig själv xD Jag kopierade från www.tillismylife.bloggplatsen.se läs gärna!


Namn: Linnea

Piercingar: Har haft i öronen :P

Tatueringar: öhh, nee o.O

Längd: 1.60 xD

Skostorlek: 38... :/

Hårfärg: Mörkblond typ, men ska färga svart med en rosa slinga xD

Fräknar: Nenene

Motto: ......

Kär? Nääe

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nee, tront dee o.O

Dricker du? Nee!

Röker du? Nejje!

Vilket Shampo använder du? Vrf undrar du? Uaf så kmr jag inte ihåg va de heter o.O

Vilken Parfym använder du? Jag använder inte parfym

Vad är du rädd för? Allt c:

Gillar du att tvätta? Newer

Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör! Woppa :D

Senatse...

Filmen du hyrde? Ingen aning........

Filmen du köpte? Typ... war Horse ._.

Låten du hörde: Ängel - Sofijah

Låten du laddade ner? I need you - Sofijah, fast jag använder oftast Spotify
Personen du ringde? Pappa xD
Personen som ringde dig? En kompis xD 
TV-program du såg? Tittar aldrig på tv o.e

Person du tänkte på? Min bäzza

Har du/Hur många..

Varit i slagsmål? MÅÅÅÅÅÅÅNGA GGR!

Träffat någon från internet IRL? Nee, aldrig

Gånger du varit kär? Vet Nt

Gånger ditt hjärta brustit? Ne, nt påriktigt..

Hjärtan brustit på grund av dig? Måånga, antar jag

Tjejer du kysst? AHAHAHHAHAHAHAH, ingen xD

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 6-7-8 stycken tror jah..

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några ggr c: Vet inte, kanske 4-5


Senaste...

Boken du läste? ......

Personen du fick e-mail av? Jag Kollar Inte Sånt

Personen du fick brev av? BREV? DET ÄR 2013..

Personen du fick sms av? Jag använder kik, inte sms -.-

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår xD

Saken du köpte? Kmr nt ihåg, jag köper många saker xD


Vad har du gjort idag? Många saker o.O

Var det kul? Ja, fast kanske inte alla sakerna..

Brukar du svära mycket?  Aa, FÖR mkt xD

När stiger du upp på morgonen? På vardagen, 6:00, på lov/helg: 11-12.. xD

Vad har du på dig? Onepiecen c:

Vad ska du göra ikväll? Typ.. hur ska jag veta det förresten? o.e

Vad är du allergisk mot? Killar xD

Var har du ont? Ingenstans ?

Använder du hårspray? Nepp

Kan du stå på händer? Nej, men har kunnat

Salt eller socker? Socker såklart!? 

Gillar du ketchup? Njaa..

Är du glad nu? Har precis busat med hunden, så.. Ja! :)

Var du glad igår? Ja, det var jag väll..?

Vad dansar du till? Vaaaa????

Stockholm är... ? Staden där jag går på Horseshow varje år :D

Göteborg är... ? Staden där jag har min bäzza :/

Kan du sjunga? Ja, alla kan men jag kan inte så bra :c

Spaghetti eller makaroner? Cmon, de e ju samma sak..?

Land du vill besöka? Thailand, för 3dje gången och köpa ett hus där (:

Sak att göra?  Beundra mig? xD

Sport: Sova, om det räknas c:

Dryck: Vatten c:

Kläder: Öhh, samma fråga igen? o.O

Film: War Horse tror jag c:

Bil: Skoda Suberb (y)

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ne

Gråtit över en flicka? Ja såklart xD

Ljugit för någon? Mååååååååånga ggr :c


Så det va allt c: Laddar upp videoklippet snart dåe!!!! c: //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 12:33

Men tjena cooling :) Sitter du här? Är du glad? Hoppas det, för de e nt jag :( Bråkar med min bäzza :c Lite senare kan ni få veta vrf jag hade dålig update.. Vet inte om jag får skriva det på bloggen än, för det är inte så många som vet irl, de  e typ släkten och 2-3 "vänner".. :/ satt.. + att det e ganska många som läser min blogg som jag inte har en aning om vilka de e. Om ni vill veta hur man gör sådära med musen och att det typ faller hjärtan så kan ni gå in på www.penne.bloggplatsen.se och bläddra ner lite. Det är en mspblogg men hon har skrivigt ett inlägg hur man gör. Aja, det har varit en konstig förmiddag, kanske inte så konstig men endå. Morsan ringde och väckte mig vid 10 så att jag inte skulle sova för länge, trots att jag lade mig vid 10 och läste 1 kapitel ur HungerSpelen så sov jag länge o.O Fattar inte hur.. Aja, men så dushade jag o sådära, sen fick jag ngt slags dampryck så jag for runt i hela huset och typ gjorde saker som jag inte brukade, o fortsatte sedan med mina "morgonsysslor" eller vad man kallar det.. Aja, sedan när jag loggade in på msp så började en kille som jag var ihop med förrut (på msp) o typ bråka me mäjj och sedan på Skype så började jag o min bäzza bråka, och nu e vi typ sams igen men hon var tvungen å gå.. Så man ska väll typ väcka den Lilla Snarkande Hunden Eddie och ge han lite mera mat, han måste ju typ äta 4  gånger om dagen, man måste lixom dela upp hans mat o.O Förut fick han ju bara på morgonen men efter veterinärbesöket i Tierp så skulle han typ äta 10 ggr om dagen, och så minskar man 1 gång efter en vecka typ.. o.O Aja, ska som sagt ut med vovven nu o kanska ta lite bilder eller kanske filma om vi busar på ängen ellere hoppar lite hinder i skogen xD//Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards