photoneaaa

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Linnea - 9 januari 2013 14:53

Första skoldagen, jag som hade typ vänt på dygnet låg helt klarvaken ett bra tag. Hade lagt mig extra tidigt för att somna i tid, men de kunde man bara skita i.. Gick upp vid 10-11, fortfarande helt klarvaken. Vad skulle jag göra? De  gick inte o sova, fick inte sitta vid datorn eller så.. :c Aja, åter till första skoldagen, den var väll helt ok :/ Sv, Teknik, Matte, Idrott & Bild. På matten så gjorde vi typ inget, tittade bara på en gammal diagnos från i höstas :/ Men men, bättre än att räkna matte i 40 minuter xD Men endå.. Teknik e inte mitt favvoämne, men de e ok. Idrott och bild är mina favvoämne, bara det att jag vill ha UPPGIFTER på bilden, men vi hade vikarie, så vi "fick rita fritt" GUD SÅ TRÅK! Aja, satt ett bra tag utan å ens titta på pappret som låg på bordet. Tills slut frågade jag Amanda om vi skulle göra ett collage om 1D :) Hon gick med på det, och vi frågade Stella också för hon satt helt 4-alone ;) Men vi kom inte så långt.. Haha vi satt mest o garva åt en massa roliga bilder xD Kommer lite bilder & massa låtar med One Direction!!! :)







Den bästa sist! Jo, de e ju typ min nya favvolåt Haha xD

Nu kommer bilder!

"Hela Bandet" eller vad man säger xD ♥

 

Zayn Malik ♥

 

Niall Horan (MOBBA NT EFTERNAMN!) ♥

   

Harry Styles ♥

Liam Payne ♥

   

Louis Tomlinsson ♥

jag har ingen sådära favorit, tycker egentligen ingen av dem e söta ^^ Men bilden på Louis var faktiskt riktigt snygg! Hehehe ♥ Jag e typ rädd för att jag ska sno Amandias favvorit, då e jag väll död xD Ne, inget illa menat! men iaf, hennes favvosar e väl Zayn och Liam tror jag ;) Men nu måste jag gå // Linnea ;*




Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards