photoneaaa

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Linnea - 26 januari 2013 20:42

Har precis sett Hamilton 2, fattar inte varför det var 16 års gräns? den va inte ens läskig, de tyckte inte lillebrorsan heller.. :/ Och han e.. 10? Hehe, Miakel Persbandt :D Han e asbra tkr jag ;D Om ni har sett den dära reklamen när det är en liten flicka i parken som blir kidnapppad och säger "titta mamma, vi e i parken" och sedan skriker hon och blir kidnappad, så var det den jag tittade på :D Man kan ju iaf säga att Telletubbies e läskigare !

 

Här e en bild xD Jag ger filmen 9/10 för den var ganska bra, men lite tråkig ! :/



Idag på msp så började jag skriva på norska till J och han fattade inte, och då började han prata tyska o.o Jag typ satt framför Google Translate då     Hehe.. xD På Fredag ska jag och Amanda cykla tillLondon och gratta Hazza ;* GRATTIS   Men aja nu ska jag gå och göra färdigt en One Direction grejj jag håller på mee :D //Linnea ;*

Av Linnea - 26 januari 2013 15:09

Som sagt, e hemma nu. Köpte 4 byxor, höll på att köpa 5. Dem sista var svarta på 4 st silvriga dragkedjor ifram, riktigt coola på Ginatricot, Gränby. men det blev inte av. Bilder kmr lite längre ner! Sedan när vi åt på Max,så var det en rätt så söt kille som gick förbi vårat bord ganska mkt, och när mamma gick på toa så gick han BOKSTAVLIGEN hela tiden. Snacka om att jag inte visste vart jag skulle ta vägen? Han lixom stirrade på mig. Jag sog nog ganska sur ut med mina svarta ögon och min mun som ser sur ut när jag inte ler. Suck.. Haha xD Pappa smsade när vi var på Arken Zoo att jag skulle ta en bild när jag stog i rulltrappan, för vi har inte sådanna "moderniteter" här.. :/ Mamma köpte ett par byxor. Jag hittade förvånandsvärt nog byxorna i bara TVÅ butiker. Himla ovanligt, jag brukar gå runt i alla ! Aja, ett par rosa på Cubus, som vi fick billigare, bara för att hin inte minndes om det var rea eller ej. Skulle kostat 199 men kostade 149 ;)

 

Och sedan, fast ingen stod vid dem hära sakemojjserna vid utgången, så larmade dem? :o Haha xD

Och sedan resten på LIND3X som jag sa Lindtrex till när jag va liten xD

Vanliga jeans

 

"Strech"..? (stav) Aja, vi kan säga leggings.

   

Svarta/mörkblå Jeans. Hade tänkt köpa en vit tröja som hade en knut i mitten, ifram med en strand på, men de gjorde jag inte heller xD fanns massa saker jag tänkte ta, men inte gjorde B)

 

Jag i det bruna Ed Hardy linnet och ett halsband ! (; Mitt msp laggar askmkt! Ngn loggade in för några minuter sedan men man ser bara konturen, med vit "fyllning". Ni som spelar msp vet xD Och igår stod det såhär "Cannot connect to moviestarplanet. Retrying now. " o.O Och så blev det helt vitt med ett utropstecken i mitten. o.e Och nu laggar allt, kan inte ens se kläderna i shoppingen o.o Aja, ska dra nu herå //Linnea ;*

Av Linnea - 26 januari 2013 10:39

Är framme i Uppsala nu ska gå in på arken zoo och köpa en grejj till Eddie sedan blire shopping! // Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards