photoneaaa

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Linnea - 25 januari 2013 21:43

Tjo.. :/ Har astrååk! :/ Lyssnar på albumet "Take me home" ;* LOVE IT. Imorrn till Ua. Söndag till Amanda. Kusinerna var här vid 7 tiden! Åt pannkakor :D Yummy. Lägger ut kläderna jag ska ha imorrn (: Man märker när jag har tråkigt, hehe.. xD Man kan märka av allt på mig. Vem som helst kan läsa av mig xD nt så kul ibland, om man e sur på ngn och den listar ut det osså frågar den: E du sur på mig? oh man bah; Nee ! fast man e det, och den bah: nej nej skit it då.. :/ Júst nu spelas "Little Thing" ♥ Lowe it. Annars har jag nötit Dödshot från snigel ;) Visade den för pappa och han garva typ lika mkt som jag gjorde på musiken, och tro mig, det var mkt ! Jag har vittnen  om du nt tror mig   Haha nedah. Lägger in lite bilder på Bl.a kläderna jag ska ha imorrn<3

Brunt Ed Hardy linne, som jag köpte i Thailand för 50 kronor tror jag. 10 Bath = 25 öre? Kmr ej ihåg. Ganska bra kvalite! ;D

 

Svart/Vit stickad tröja över ;)

 

Dem hära bysserna xD

 

Jag & bästavän på msp. Han gjorde den looken på mig ;)

 


Mina feta fötter i samma socka, fast den ena får nt plats där "ensam" elr vad man säger xD

   

Min röda rosett, som jag knutit runt halsen av fleecetyg från slöjden ;D OCH NEJ, JAG SNODDE DEN INTE    

Jga lovade att vänta på bv (han skulle starta om datorn och det skulle ta 15-25 minuter) chattar en stund, innan jag sedan lägger mig för att gå upp klockan 8. :/PÅ EN HELG LIXOM?! Aja, ska till Ua dårå.. Asså gud vad jag kände mig träffad när carina sade att det va ngn som tjuvkika på dem nya bordsplaceringarna, så hon skulle göra om dem :/ Skulle suttit brevid Tyra annars, när jag gjorde det förr fick hon placera om oss redan efter några minuter xD Aja, har ingen lust att skriva ngt superinlägg. Nu börjar Rock me<3 //Linnea ;*

Av Linnea - 25 januari 2013 15:25

ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Imorse i skolan när vi gjorde ngt (kmr ej ihåg vad) så lät det (dem spränger ju vid skolan) och Axel bahh: Oj.. Ursäkta !   HAHA:D Asså.. xD Sen så på musiken så lyssnade på på "Dödshot från en snigel" och assa.. SOM JAG GARVADE! xD Amanda garva också, men hon garvade ÅT mig. Inte MED mig ;) Enjoy:

Har hört den 10000000 gånger, kunde hela ;D Axel, Alex, jag och NÅGRA (typ alla) killar sjöng ed x) KUL LIV ! Hahahaha xD Skärpning *bitchslapar mig sj*. Gick ut med Eddie när jag kom hem. Blev så jevla förbannad ! Gahh... Men han skötte sig iaf när det va ngn annan hund som kom, men inte när vi gick förbi dem dära skälliga hundarna?! Aja, hunden vi mötte var ju lugn som en ko. Kmr nöta dödshot från en snigel i lurarna 24/7 nu.. xD hade askul på bussen imorse också ! Tur att jag satt ifram annars hade jag missat ALLT!! HAHA :D Dödshot från en snigel, snigel, snigel, el el el, dödshot från en snigel snigel snigel el el el. HAHA 8D Åhh Carina bahh: Men ngn seriöst låt ska man ju ta ! fast jag lever under dödshot från en brorsa xD Men aja, bloggar mera sen här kmr några bilder från idag:

En bild från imorse när jag var på färjan. redigerat den i mobilen ;)


 

 Bjuder på mig sj. De e ju Fredag (tog bilden igår)!


 

Söta vovve<3


 

Söööt<3


 

xD<3


 

Han ser så "trogen" ut. men de e han inte !


   

Söta lilla hatade vovve (:<3

E på "<3" humör idag xD Undrar hur dem på msp kmr reagera när jag skickar <3 (till dem som jag nt brukar göra det) Som sagt. Uppsala imorrn Jaow ;* Amanda på Söndag tror jag ;D<3Nu ska jag kolla om de e ngn rrolig inne på msp, hejdaaaah ! //Linnea ;*




Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards