photoneaaa

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Dagen nurå!

Av Linnea - 8 januari 2013 18:36

Hej, sista inlägget idag, och på jul-lovet 2012/2013! D: Aja, ska berätta om dagen! Jag var med Linnea idag och vi satt först vid varsin dator tills vi åt lunch och tittade lite på några klipp, innan vi bytte om och åkte till hennes "kompis" ponny! Haha, härlig tur! xD Vi red i ungefär 1 timme och 10 minuter var xD Aja, jag hade iaf superkul! Hahaha xD När vi kom tillbaka så hade ponnyn (jag vet inte om jag får nämna namnet) fortfarande inte galopperat med mig trots att vi hade försökt jättemycket, så brevid stallet är det en liten grusväg, där vi skulle pröva om det gick att galoppera. haha, vi försökte jättelänge! Aja, efter ungefär kanske 20 minuter så tog han några galoppsprång, då Linnea hoppade ur några mini-träd med 2 spön, vi hade varsitt på ridturen ;) Aja, men iaf så ramlade jag av xD BIG FAIL! Haha xD När han äntligen galoppera så failade man.. men det kändes lixom som om ponnyn tog ett jättesnabbt steg åt sidan + att jag trodde inte att han skulle börja galoppera xD För vi hade gjort så innan också, och då började han inte galoppera. Aja, vi skrittade av han och prövade galoppera en gång till, men ponnyn ville inte :/ Aja, man kan ju inte begära för mycket, jag tyckte ponnyn var jätteduktig för sin ålder. Jag tror jag har börjar gilla JB också.. DET FÅR BARA INTE HÄNDA!!! Men hinner inte blogga mera, måste fortsätta tjata på pappa att han ska plocka i mina kläder i garderoben snabbare xD Nejrå. jag måste duscha sedan ska jag titta på "Farmen" och sedan ska jag lägga mig för att kunna somna i tid. Jag gick o lade mig halv 10 igår för att jag skulle vänja mig lite. Men när jag kollade på klockan halv 12, så var jag fortfarande vaken :/ Aja, hejdå ( och godnatt, för jag hinner inte blogga mera) Jo, jag kanske slänger ut en bild lite senare på mina kläder som ligger på sängen, hejdå!! //Linnea ;*

 
 
alicia

alicia

8 januari 2013 19:20

hej jag har en tävling på min blogg där vinnaren vinner två priser.(ETT AV PRISEN ÄR EN LÄNKNING) Jag har bara runt 30 läsare men du kan ju få kanske tio besökare till....det är ju alltid något! ;) om du vill vara med går du bara in på min blogg

kram :))

http://excuse.bloggplatsen.se

Linnea

9 januari 2013 14:47

Hej, jag skulle vilja veta vad det andra priset är? Jao, de skulle ju vara kul med några till läsare ;)Kram! ♥

 
Linnea

Linnea

8 januari 2013 19:52

Hahha!
Jag slår vad med dig att du kommer att gilla Justin Bieber inom denna månad!!:D

http://whelsponnydalen.bloggplatsen.se

Linnea

8 januari 2013 21:03

Eller denna vecka Haha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 29 juni 2013 10:33

Me Krista som en del ksk har sett på insta (: Asså vi gjorde 4 videos igår men vi hade nästan Inge internet så jag skulle ladda upp dem nu men det funkar nt (e hemma nu) D: Aja, madrassen och garderoben (golvet) e fulls sv kläder så jag mst städa för...

Av Linnea - 27 juni 2013 21:59


Hade ställt klockan på 10.00 för långritt, till Söderboda xD Aja allt gick skitbra, jag borstade Sabina och Lisa Nalle. Efter en timme stannade vi och åt frukost xD Sen fortsatte vi och racern gick asfort xD Eller nej de e bara de att jag nt ridit ha...

Av Linnea - 25 juni 2013 13:33


Hejsan cx Tittar just nu på Family Gy säsong 11, 3 avsnittet.. Dem flesta bah sommar! Och e typ ute hela tiden, så kommer jg o bah: sommar! Och sitter inne hela dagarna vid mobilen och tvn xD Sitter typ nt vid datorn längre xc Men ksk ska få flytta i...

-

Av Linnea - 22 maj 2013 19:42

Det kommer att vara paus här fram till sommarlovet - tror jag. Orkar nt blogga :P Lifes goes on, and before the blog xD Ksk inte så men aja xD Men skitsamma, BLOGGTORKA HÄR KOMMER JAG xD         Och nej, Axel och jag är BARA vänner, INGET me...

Av Linnea - 13 maj 2013 16:57

Känner att alla inlägg blir "sorry för blablabla" men jag e verkligen ledsen för dålig uppdatering ;c Men har haft fullt upp med kompis och nu börjar det bli sommar så jag är mest ute och INTE vid datorn :o  Men jaja.. Idag var jag med Lisa (igen).. ...

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards