photoneaaa

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnea - 24 januari 2013 17:28

Heyy! Sitter du här? xD Höll på att lägga ut en annons "Kass humor" på blocket, men man skulle tydligen betala för att lägga in den?! Synd D: Skulle iaf vart kul ;) Har precis ätit, har Justin B. i lurarna och väntar på att en speciell person ska logga in c; OCH JA, DET ÄR DU. xD Innan du kommenterar.. ;) Har inge å göra.. Åt potatisbullar c: Min och Williams favvomat typ ;D Annars gåre väll bra, håller på att mata min bajskorv (en grejj på mobilen, Linnea fattar). Mamma berättade att hon skullle till Uppsala i helgen, så jag hänger på!! :D Måste ha minst ett par till byxor, har bara 2 c: Dem hära slitna jeansen & dem TURKROSA (turkosa).. :/ Cubus blire nog ;D Bästa klädaffären enligt mig<3 När jag kom hem gick jag runt byn igen.. Vet ej vrf o.e Aja, kan lägga in några bilder från "Pou" xD Asså seriös jag e, men sån e jag c; Haha tog Egopics igår.. xD Sen låg jag på golve o garva. HAHA :D De e ngn kille på msp som håller på hela tiden. Typ 800000000 hjärtan i varje meddelande o.o Känns som om de e Amanda igen xD Ibland skckar"han" en pussmun typ (;*).. o.O Eller så e det Jxxxx (venne om jag får nämna namnet, tror de.. De e ju bara mspnamn men endå ;D) Venne riktigt.. Aja, I like it.. De va längesen ngn va gullig mot mig c: MEN AJA HERE IS THE... BILDER (pictures? e nt säker..)

 

"Wooow, vad lite pengar :o"

Hm! *sur*

Stirrar på bollen o.o

   

De e jag när jag när jag ska sova xD

 

Haha xD

Mad?

 

Nedah!

 

Så söta ögon<3 Han såg ut så imorse när jag vakna xD

EGOPICSSSSSSSSS!!! (Varning; fuul !)

 

Hahaha xDDDD

 

?? o.o

   

Hallu..? o.O

HAHA xDDDDD

Jag hade en tröja med normala ärmar och sedan skitslapp i.. "kropp" eller vafan säger man? 8D Sitter just nu i stickat<3 Aja, ska fortsätta med min bajskorv c: Pusspuss //Linnea ;*



Av Linnea - 23 januari 2013 18:35

Hahahahah.  Man e ju så jäklva smart, att man lägger upp videon på datorn, lägger upp den på yt från datorn & slänger in den :D Fy faan Linnea, bra tänkt (y) Haha neråh.. Mobba nt, de e typ ngt fel på ljudet för jag låter inte så irl o.o Hahaha xD*knarr knarr* *andas* xD Typ det ända man hör. Orkade inte redigera videon eller lägga in ngn musik.. *suck* Tyckte att Onsdagar var kul förr, men nu när vi bytt lärare så e deh bara skit :/ Dålig kamera, I know.. Aja, här e den "efterlängtade" videon ;D


Den stannade på 95 % (det tar ungefär 10-15 min att ladda upp) så bara försvann den! GAAAH, plus att jag blev avstängd från chatten på msp när jag chattade D': WHATA HELL IS IT..? Hatar att man inte kan skriva vad man vill på msp.. BLIR SÅ JÄVLA FUCKING IRRITERAD.. Ouppfostrad.. :/ Hehehe.. xDDU SKULLE BARA VETA HUR JÄVLA MKT TRASSEL JAG FIXK GÅ IGENOM o.O Mst skynda mig.. hejdå! //Linnea ;*

Av Linnea - 23 januari 2013 15:04

 HAHA xD Gick runt byn när jag kom hem. Suck..  Ville inte va HELT forever alone.. Så jag filmade xD BEVIS PÅ MOTION. Seriöst, 45 kg & 1.60 lång?! Hatar min vikt.. MÅSTE BANTA..

Haha garvar som fan åt videon.. xD Min humor allså.. Som Filip & jag:

Lovisa (sitter vid bordet brevid i matsalen) frågar: vad pratar ni om då?

Jag: Jätte mycke.. (inget)

Filip:Vafaan har han dära Micke blivit en jätte nu också? Hur gammal är han egentligen? xD Han frågar hela tiden massa crazy questions. xD Men vi e ju sånna.. E ngt med humorn här där vi bor? o.O Aja.. Hade tänkt lägga upp videon, som jag garvar som fan åt, men den va 18 minuter lång och dety stog bara (när man laddade upp): Videklippet kan max vara 10 minuter.. :c Vet nt hur man kan "skära" bort en del heller... :s

Guud.. Såg "Älska mig" på msp/yt.. Grät som faan, jag lovar o.e Önska jag va Alice<33 Förtjänar inge bättre.. Även fast jag känner mig som Josse, för det var typ så på min förra skola o.O Nej, förrförra blir det.. xD Kan lägga in delarna häär:







Gråter lika mkt varje gång.. Vet va Amanda skulle säga: Men Linnea då! ;D Haha.. Ska logga in på msp nue, byye mah lovers. //Linnea ;*



Av Linnea - 22 januari 2013 18:35

Eller jo egentligen massor, chattar me en underbar person på msp ;D ♥ Hehe.. Lyssnade nyss på"Beutiful Gangster" me Rihanna :) Började tänka på den hära bilden då:

 

vet ej vrf.. E ju inte direkt så "vacker" om man säger så.. :/ Men nu ska jag gå, pözz ;D //Linnea ;*

Av Linnea - 22 januari 2013 15:16

Heej här e bilderna! :) Enjoy //Linnea ;*

Av Linnea - 22 januari 2013 14:48

Äntligen.. Trodde jag skulle dö :/ vet inte riktigt egentligen vad jag ska skriva, blir så tråkigt att berätta om skoldagen?! Monica var.. Ingen höjdare direkt (våran engelskalärare har slutat så vi fick Monica) Skitsträng.. Hehehe det var verkligen inte jag som kastade sudd på henne så hon fick damp?! xD Asså.. Otto fick väll damp som vanligt, han typ bet Cameron? Hahaha xD Hände väll inget spc, förutom lavinen påskolan.. xD Amanda & jag klättrade i en snöhög, när jag ramlade och skrek:LAVIN! Haha xD De blev ju typ dee... TRÅÅÅÅÅKLIV.. Eller som jag sa till Amanda: Mitt liv är en parodi xD Ähh, ska checka lite sedan, JAG LOVAR, så kmr bilderna från i Lördags xD Kanska någon bild på mig me, vi får se eftersom att jag nt gillar mitt utsèende.. Vem gör det? Aja blev typ flum-inlägg, but who cares?! //Linnea ;*

Av Linnea - 21 januari 2013 21:55

Orkar nt blogga.. hehe.. Matteprov imorrn D: Aja, slänger ut EN bild, mobba nt!! :c

 

//Linnea ;*

Av Linnea - 20 januari 2013 15:07

... Bloggen! Förstår lixom inte (egentligen) varför man förlåter för dålig update? Lixom.. Livet kommer ju imellan?! Sovit hos kusse (igen) eftersom att ingen vill va med mig och jag kan inte bara sitta här framför datorn hela dagen helgen. resten avdagen kmr jag göra det. men nt bloggen ;) kanske bloggar senare, om jag har lust. Det enda som har hänt är väll några ynka rivmärken. Ngn som vet om vi skulle åka skridskor imorrn? Har frågat henne och hon sa väl bara vi får se? o.0 Aja, palla skriva om ingenting. Men bara en sak. Jag fattar inte.. Förra inlägget med å kasta skit på ngn o detdära, www.whelsponnydalen.bloggplatsen.se skrev ett likadant ungefär, och förrens då fattade jag att jag e sån mot henne.. :( Inte meningen.. JB.. JUSTIN BIEBER ska jag kalla honom nu. Inte Justin BäverJävel, iaf försöka. Om det slinker ur någon gång utan att jag närker det, säg till. Han e faktiskt söt! Tkr jag.. Men nu måste jag fortsätta checka allt på datorn, sedan dusha & äta mat. Göra lite läxa, eller läxa & läxa.. SKRIVA NÅGRA MENINGAR PÅ EN NOVELL, e rätt så kul för att va läxa,speciellt eftersom att jagfår skriva "fritt", dem andra har typ ett papper med instruktioner om vad man ska skriva om. Vet inte om jag skrev i Fredags att jag ställde mig å börja baka halv 11. Hehehe... Sedan dagen efter gick man ju med Eddie runt byn i 17 -... o.e KALLT!Tog lite bilder men han vägrade att stå still satt det vart typ inge bra bilder + att han hadde täcka (y) Yippie! Jag tkr han ska ha det, men han har ju så mkt päls så han behöver nt. Aja, ska gå nu bilder kommer ksk sen om jag orkar, puss //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards