photoneaaa

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnea - 8 januari 2013 12:47

Jag har tittat på flera av Justin BäverJävel's videor D': Lixom WTF... Fast Linnea sitter ju brevid mig och hon älskar Justin tror jah...  GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH, vad händer......?!?!?!?!?!?!?!?!? D': Jag vet egentligen inte varför jag hatar han.. Och kallar han för J BäverJävel... BARA DRF! :D Ne, jag känner väl för det xD Jag råkade precis erkänna för Linnea ( www.whelspnnydalen.bloggplatsen.se ) att jag tycker han e LIIIIIITE söt..   VAD HÄNDER MED MIG??? Aja, när jag hade gjort det så Bitchlapade jag mig själv (slog med handflatan mot kinden) Men ska gå nu.. Herrå! ///Linnea ;*

Av Linnea - 8 januari 2013 11:48

Go' morron! Eller.. Aa xD Vaknade halv 10 och trodde klockan var halv elva (då skulle Linnea hämta mig) Så jag fick panik och kastade mig upp ur sängen (vilket aldrig har hänt förut)! Hehe, jag åt frukost, eller mera slängde i mig den och efter ett tag tyckte jag att det var konstigt att Linnea inte kom xD Till slut slängde jag blicken på klockan och såg att den var 10 i 10.. Haha xD Jag hade inge å göra så jag la mig på sängen o barah softa. Skööönt xD men efter ett tag (jag blev j*vligt förvånad) så tröttnade jag på det. Datorn var nerpackad så jag orkade inte ta upp den. Hehe xD LAAAATMASK xD Nee nu ska jag nog..... Göra något annat xD Eftersom att jag e me polare idag så kommer jag nog inte att vara inloggad påSkype, för er som vil snacka, och om jag e det så kan jag nog inte prata :c //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 19:41

Hej, igen xD Pappa kunde inte stutsa mig.. Jag får väll gå typ 2 mil då, tänkte jag :DMen hon kunde hämta mig. Tänk o åka 4 mil bara för o va me en polare! För min skull :') Lixom, vem skulle ställa upp för mig? Tydligen hon :D Aja, hon skulle ringa ikväll till en "kompis" eller vad man kan kalla det och höra om vi kan rida på hennes ponny!   Jag har inte ridigt på as-länge! Hehe, för ända sen vi kom hem från Thailand, så typ bröts kontakten. Stackars Skullan får gå som handhäst </3 Vill rida henne! Men jag har inte numret så.. Och hon tror väll typ att jag inte vill rida på Skullan längre eftersom att jag inte hör av mig. MEN DET VILL JAG VISST! Gud vad jag saknar min lilla sötnoz <33 Nu ska jag logga ut fr MSP och spela det dära apspelet   Det här kanske bli mitt sista inlägg för idag, men jag kommer logga in senare och checka kommentarer och så! //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 19:27

Heej, sitter å tråkar... :/ Pappa kom precis hem.. JUSTE! jag skulle ju fråga honom om han kunde stjutsa mig till Linnea imorrn ^^ (www.whelsponnydalen.bloggplatsen.se) Lalala.. Hon ringde ju nyss :) Aja, ska fortsätta spela msp, sen ska jag spela detdära Monkey Quest eller vad de hette.. xD Man e lixom en COOL apa, haha xD Men nu ska jag fråga farsan, hejdå! //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 18:03

Hehehe.. Just nu sitter jag och mobbar Leo (en av mina gamla klasskompisar) på skype xD Han skulle mobba mig tebaxx, fast det han sa tyckte jag var snällt så jag ska anmäla han till min kurs för dem som vill bli bättre mobbare xD Ne nu skulle han dra å käka, ska fortsätta mobba han när han kommer tebax   Hehehehehe.. Lägger in lite musikvideosar som ni kan njuta av så länge!

Ähh vafan det funka nt det laggar för mkt.. :( Aja, herrå //Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 16:34

Heej, har gjort en ny header :) Eller det var inte jag som gjorde den förra, jag va ju me en polare och hon gjorde den åt mig! Det är inte så att jag inte gillar den, för det gör jag. Men jag hade lust bara å byta header. Gillar o byta xD Fast egentligen skulle jag vilja ha typ ett bildspel som header, så som www.nellieberntsson.se hade förut! Vet nån hur man gör? Aja. Hur inge å göra. Sitter bara här o tråkar. Tips? Kommentera xD Inte för att ngn kommer göra de men endå. Ska nog spela msp nu :P Herrå!//Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 14:36

Här kommer videon som jag "gjorde"/filmade när jag busade med Eddie ♥


  Hehe mobilkameran e nt så bra + att jag filmade inte så bra heller, de e nt så lätt när man springer breve...Hahaha man kan höra när jag går/springer xD Och han  va ganska olydig, men han va ju på bushumör c://Linnea ;*

Av Linnea - 7 januari 2013 14:31

Som jag tog i helgen/ idag :)// Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards