photoneaaa

Alla inlägg under januari 2013

Av Linnea - 1 januari 2013 17:48

Hej, ska barah slänga in lite videosar, som ni kan njuta av ett tag (: Hoppas ni giller dem! ♥

Till alla underbara (nedanför) ♥

Kunde inte låta bli! Älskar rapp! (nedanför) ♥

Videon kan va lite äcklig (nedanför)

:')

Här är en parodi på videon ovanför (Friday)

Äckelvarning här med! (nedanför)

Parodi på den ovan (Calefornia Girlz) Och de e en pardoi på videon, så den kan också va äcklig

Hahaha jätterolig parodi på Call me maybe (videon)

Såå, nu hoppas jag att du har njutit ett tag, och kanske skrattat lite? Haha, pözz ;* ♥


Av Linnea - 1 januari 2013 17:37

Hej igen, blir nog lite xtra inlägg idag, eftersom att jag hann inte göra tidsinlägg, så det blev ju typ inge igår ;) Men men, till saken! Nytt år = Nya tag, right? Aja, tack för alla underbara läsare förra året, iår hoppas vi på fler! ♥ Haha, när vi var hos bekanta, eller mera släktingarna igår så har dem en "Toa bok" om ngn vet va de e? Om man typ skiter så kan man ta den å läsa humor elr ngt xD Men iaf så tittade jag i den, och då stog det såhära: Lev varje dag som om de vore den sista (vilket innebär: Skit i jobbet, strunta i va frugan säger, ta några öl till frukost, borsta inte tänderna..) m.m men orkar inte skriva allt, och då höll jag på å garva ihäl mig xD Haha ;* Men iaf, nytt år är ju nya tag! 2012 var rent utav sagt ett hellvete. Usch! Men iaf förut när jag var i lärarrummet i skolan så såg jag en planch på toadörren om ngn som önskade sig mycket kärlek och inge fett, eller något sånt, men så fick hon tvärtom ^.^ Asså det var inte på riktigt men endå, hehe :) Aja, måste gå nu hejdå ;*

Av Linnea - 1 januari 2013 16:48

Här kmr bilderna som jag lovade, hoppas jag inte glömmer ngn

Av Linnea - 1 januari 2013 15:13

Hej, jag vet att rubriken e konstig, men jag har så många olika grejer som jag skulle vilja sätta som rubrik ;) Gott ntt år, om man kan säga det efter 00.00? Jag vet att jag sa att jag skulle lägga ut bilder, men när jag kom fram var jag så 7kt upptagen, inprincip hela kvällen xD Min lilla kusse (snart 2 år) har lärt sig prata för inte så länge sedan, och så ville hon hela tiden leka, sen när det va dags för middagen så började hon gråta för att hon ville leka! ♥ Så himla gulligt    Men aja, det var ganska mycket mat om jag får säga det! Först var det en "aptitsretelse", som typ var ngn slags laxkaka, eller vad man kan kalla det, och så var det ett kex, med getost och en tomathalva på (cocktailtomat eller vad de heter, en sån där liten), sedan var det för-rätt som var ngn slags soppa, det var inte potatis, men det var något som liknade peronet (potatisen), den såg lixom ut som en potatis och växte på samma sätt typ eller vad man säger ^.^ Sedan var det VARMRÄTT, vilket för mig som e vegetarian blev lax, vilket jag typ trodde jag skulle dö av eftersom att jag minst sagt hatar lax, men den var faktiskt riktigt go! Den var varm dårå, och så var det typ Philadelphia eller hur f*n man stavar det, på laxen, och lite salt o peppar och Gudvetvad. Sedan gick vi in i tv-rummet och spelade "Vem vill bli Miljonär" det tv-programmet heter så vad jag vet, och så fick man lixom en fråga och fyra alternativ & såklart livlinor, eller vad man kallar det jag har faktisktingen aning!    Men iaf, de vart så himla varmt, och vi kunde ju inte öppna fönstreteftersom att deras hund är otroligt raketrädd (det var några som sköt en raket mot honom när han var liten) och en del smällde raketer. Vi gick ner i "källaren" och jag fick vara bartender, och det började med att varken min morbror, pappa, Linus eller Rasmus fick upp den, och då kommer jag i drömmer upp korken vettu    Då började dem kalla mig "Marruska" (eller hur man stavar det) vilket betyder typ "Fet, ryssk badhustant" eller något sånt, och jag började boxa på min morbror & pappa!   Hehe, men iaf sedan så gick vi upp och började fixa med Champagne (tror det stavas så?) och sedan gick vi ut. Man såg mest som om det blixtrade, men sen så började även grannarna skjuta upp lite ;) Jag som inte har någon zoom på mobilkameran fick passa på då xD Kommer lite bilder sedan. Vi började diskutera för hur mycket pengar alla köpte raketer för, och jag frågade varför då jag fick svaret: För att vi är svenskar och gillar att lägga oss i andra onödiga saker! Haha typ true shit! xD Men aja sedan gick vi in och åt "efterätten" ;) Vi började kolla på "Johnny English" om ngn har sett den? Hahahahaha, så jävla skön! Helt 7k humor!   Aja, och nu sitter jag här hemma och typ ska... Chilla :) Förresten ngn som är helt säker på när vi börjar skolan igen? Jag har absoulut ingen aning! Men aja, man märker ju när Carina ringer och frågar om man e 7k, när ingen har anmält fast ingen är där xD Haha xD Nee, nu ska jag faktiskt logga in på msp, sen laddar jag upp lite bilder från mobilen, och kanske en video :) Pözzpårej ;* 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards