photoneaaa

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Linnea - 2 april 2013 22:09

hetere så? Men iaf så tänker jag klaga på er ^-^Nerå, Har bara 6 läsare nu    Satt.. Jao ;c Men iaf.. Om du har en laptop, PAJA ALDRIG DEN MED FLIT! ;C Då måste man sitta vid den stationära och så får man nt sitta vid datorn när man vill, nt skypa när man vil BLA BLA  BLA, Men iaf, har ngn tips om vad jag ska blogga om? Har dåligt med bilder på denna cpdata    iaf, imorrn ska jag va med Tyra! :D På Torsdag hade jag ingen stjuss    Fredag fyller ju mamma år.. Lör-Sön gick nt för på Söndagen fyllde Lovisas storebror år!    De va konstigt att hon ens föreslog det då    Sr Lovisa ;* Mwohahaha men jag e en lömsk människa    Tittade på Mot Alla Odds (stav?) idag..    Tkr lite synd om dem dära människorna ^^ Men jag får nt sitta  vid datorn mer för morsan kan nt sova när jag knappar på datorn   


Gonatt //Linnea ;*

LOL

Av Linnea - 2 april 2013 20:02

Tjenna, ska bahh testa en sak :P



 Faan de funka nt    Jag vet hur man gör.. Såhära satt de blir en stor smiley ;b MEN DE FUNKA NT >.<


 

   

TJO

Av Linnea - 2 april 2013 16:55

Har ätit nu, "skypar" me Lovisa.. Men hon hör nt mig xD

Men iaf JO NU HÖR HON MIG ;D Orkar nt blogga.. Puh..


 

Av Linnea - 2 april 2013 16:39

Nu e jag typ dyngblöt av svett! Har spelat wii/kastat kuddar på pappa    Och så har de förståss! HEHEHE xD Jag fyller 1 dussin har vi kommit fram till xD Men aja, ska äta nuu! D: Bloggar mera sen!


Kram Linnea ;*

Av Linnea - 2 april 2013 13:17

Snart kommer nåra av kusinera + moster upp! Eller hit! Imorrn ska jag mog va med Tyra, tror jag    Nerå, men de gick, TROR JAG. På Torsdag kanske jag ska va med Lovisa, TROR JAG. PÅ Fredag fyller mamma år, TROR JAG xD Nerå, de VET JAG. Kanske ska till Lovisa och sova där då<33 TROR JAG. Eller Lördag- Söndag :) Juste, titta lite på Twitter ^-^ Tycker Danielle's & Liam's hund e sååååå söt!!!!

VAFAN JAG HITTAR NT BILDEN PÅ LOKI ._. 

*mot google*

 

Visst e oki söt?? c': Tkr jag iaf ♥ Nu tror jag kusinerna kom! Nej jag hörde fel 8D Neej de gjorde jag nt alls! BYYYYYYYYE !


 


Av Linnea - 2 april 2013 11:59

Hejhej *välter ner colaglaset från bordet*.. VAFAN! Yeey de gick nt sönder ;D De är första året jag nt är sjuk på Linus födelsedag idag!    Imorse satt jag i min One piece som e nästan lika som Niall's

 

Fast min har lite mera stjärnor x)

Juste, de kommer typ bli 3:e världskriget när Selena Gomex & Taylor Swift e klara med deras sång.. Selenators & Swifties VS Directioners & Beliebers! GO DIRECTIONERS! Och för en gångs skull Beliebers..    Fick lite skäll av Stella imorse    Jag hade gillat en bild där JB stog med en pistol mot huvudet, så stog det Just Do It (med ett såntdära Nikemärke) Och under bilden stod de: 100000 likes and I do it! 8DDD Hatar JB..    Men iaf, har städat & duschat.. FÖRSÖKER borsta mitt hår >.< Jag kan nt fatta hur de kan bli tovigt när jag har så kort     Men iaf, ska nog logga in på msp innan detta inlägg också försvinner!


     

Av Linnea - 2 april 2013 10:37

Gomorron x) Vaknade 7 imorse för vi skulle gratta Linus innan pappa åkte    Sen somnade jag igen ;D Vaknade typ halv 10, sen bakade jag Scones   Vad hetere om  de e bara en? Scone? Nej men vafan så kan de ju nt heta ._. Sen när jag släppte ut Eddie på baksidan så hade morsan hängt tvätt ute c: VÅR ;D Nee de kommer säkert börja snöa igen som vanligt    Men.. Aa, ska läsa några bloggar nu! Herrå ♥


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards