photoneaaa

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Linnea - 20 april 2013 21:23

har skypat me amanda i 1,16 h ;D Men.. Neej 1 timme, 15 min & 59 sek om man ska va exakt :3 Aja, ska typ lägga mig SNART    Som sagt blire nog inge bra uppdatering imorrn, åker med 8färjan.. Vilket betyder gå upp strax innan 7    Se på fotboll halva dagen.. HATAR att titta på fotboll, men ÄLSKAR att spela! ;* xD Aja.. Osså till farmor!    Aja, gonnatt dårå xD BETER mig typ som en fjortis på bloggen.. xD

Kram Linnea ♥

Av Linnea - 20 april 2013 19:50

Nyss vare Live While We're Young.. Nu Kiss You    Nån som vill skypa? Hör inte mig sj tänka... xD Spelar Take me Home iTVns högtalare.. YEEEEAAAH xD And let me kiss you.. nanana.. xD Ni vet att jag sjunger som en kotte.. Jag bahh: *sjunger lite på LWWY* Pappa visst sjnger jag som en kråka? Pappa: NEj mera som en skata.. xD AND U JUST WANNA TAKE ME HOME xD   

Av Linnea - 20 april 2013 19:31

NU e jag hemma igen.. xD Har inge o blogga om :/ Händer inget i livet xD 


 

Av Linnea - 20 april 2013 17:54

Hade skitkul med Amanda    Jag typ skratta så mke så jag kmr inte ihåg vad vi gjorde   Nejmen tyyp xD Vi va iaf ute och skulle sälja majblommor.. EN köpte xD Så höll vi på o tramsa och hade skitkul, jag har typ skrattat ngt konstigt mongoskratt hela dan! Sorry för kort inlägg men jag ska faktiskt ut o röra på fläsket    Ni bahh: Linnea? Röra på sig?    PFF    Men.. Aja, har plockat blåsippor xD Nemen seriöst.. De e typ fullt överallt O.0 JAHAJA,.. Vrf sa jag så? Men iaf, imorrn ska vi till farmor.. BAHH åka iväg vid åttafärjan    Först har Rasmus match, vilket jag MÅSTE följa med på    Sen ska vi till farmor, sen så MÅSTE jag titta när Linus har fotbollsträning -.-' SNÄÄÄÄÄLLLA HJÄLP D: Haha jag & Amanda har typ stirrat på uteliggare, alkisar och muskelknuttar.. Eller iaf jag gjorde det xD Men nu ska jag. Öhh.. RÖRA PÅ MIG! Och jag skämta faktiskt inte.. Men först ska jag hoppa lite mera studsmatta, logga in på msp en snabbis.. OCH SEN SKA LINUS OCH JAG SPRINGA.. (  ) kommer nog komam tillbaka genomblöt.. Drunka i mitt svett.. OM jag kommer tillbaka..    Aja, seyah bitches :*


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 20 april 2013 07:23

Sorry, venne om ngn såg inlägget igår...    Iaf, så bråkar jag ju med Lovisa, som ni kanske läst på hennes blogg :/ Idag ska jag till Amanda     Asså jag har tönkt på att jag använder en del ord rätt mke.. Ska nt skriva med, de hörs över hela huset när jag knappar påren! Herrå

 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards