photoneaaa

Alla inlägg den 14 april 2013

...

Av Linnea - 14 april 2013 20:36

Skönt att de finns personer som bryr sig iaf..    Visst, jag kan va känslokall, men de e endå att överdriva att säga sånna ord till mig.. Jag har ju typ adhd :s Nej de har jag nt, MEN TYP. 


Jag e ju typ Sofijah dårå..

NÄR KOM VIDEON?? Ska kolla den 9864502375 gånger nu.. Herrå

 

Av Linnea - 14 april 2013 19:56

som ni ser ;) Typ bråkar me Lovisa nu..   


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 14 april 2013 19:29

Har hoppat studsmatta nästan hela dagen, vi hoppade tills vi ätit, vi åt vid 6, sen efter det har jag hoppat fram tills nu! Ska gå med Eddie >.< Sitter i min 1Dmössa :D Tycker egentligen claralifer eller vare heter, att hon e kul, men inte efter ett videoklipp, NU TKR JAG HON E SÅ JÄVLA VRICKAD I HUVVET SÅRE FINNS INTE, OCH FOLK GÅR LIXOM PÅRE OCKSÅ..   

 

Ska logga in på msp, men jag får INTE samla pengar/Fame.. För jag försöker dra ner på msp, och om jag gör det kommer jag bahh sita vid datorn och samla mera fame/sc.. Aja, bye ;*

 

Kram Linnea ♥

Av Linnea - 14 april 2013 16:23

Nu e studsmattan framme! Inga bilder som sagt.. Sen har jag solat lite, typ xD Bakat, jagat lite mera fjärilar.. Guud va skönt de e ute, jag hoppade studsmatta i bahh tshirt! Men nu kom min storebror hem så ska hoppa mera studsmatta! :D♥


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 14 april 2013 14:42

De mrks att det är vår nu, det porlar i dikena, jag plockade tussilago, skilla, krokus & nått mer som jag nt vet vare äör OCH JAGADE FJÄRLIAR :D De e kul!!    De e lerigt överallt.. Just nu äre 13 grader ute :D Lisa ringde och sa att hon hade brutit tån, hon skulle in imorrn och rönka, så ska hon typ ha kryckor i 2-3 veckor.. Men nu skaj ag ut och fråga mamma & pappa om jag får ta fram studsmattan    

Tyvärr inga bilder för min mobil e död, tar 3258247560917345 år att ladda!


 


Av Linnea - 14 april 2013 14:22

Jao! De e 10 grader ute    Haha närå xD Men Eddie har typ ett sår i foten eller vare va, s¨å jag kan inte hoppa me han.. Aja, ska ut o gå eller nått.. Ska ut iaf, herrå!


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 14 april 2013 12:21

Karin & mamma är ute med hundarna, egentligen skulle jag gått med dem men jag orkade inte xD Pappa & Per undrar vad jag gör xD Jag bahh: Ehmm.. he..he.. inget xD Men snart så ska vi fika, Per & jag pratar fotboll xD De krävs typ MINST 10 stycken för att startra ett lag, så de e bahh samla ihop klassens tjejer & knakse några i 6/4 så kan vi be Ulrika träna oss    Tror nt att hon går med på de.. MEN JAG VILL!!    Men aja, ska kolla lite bloggar, just nu äre 5-6 plus ute!! Mamma har plockat blommor :D Herrå! ♥


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 14 april 2013 09:33

Linus väckte mig kl 9...    Sen kom jag på att Per, Karin & Tindra skulle komma! Dem kommer om..  Halvtimme-timme, ingen aning! Ska logga in på msp en snabbis, kolla några bloggar, gå med Eddie & göra fruktsallad! Herrå ♥


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards