photoneaaa

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Linnea - 8 april 2013 21:21

Hehe, vi kör bara nåågra!

                                                           

Dumma paparazzis (stav) Harry skulle bara viska en sak till Niall så ser du et som att dem pussas ._.

                             

WAAAAAAAAAAAANT *-*

   

Haha, tänker på denna bild när jag hör den:

 


Av Linnea - 8 april 2013 21:18

Visst är jag bra på att ta en paus.. Men inlägget kanske försvann för att jag hade bilder i ? Typ 20 bilder :s Aja, förra inlägget hade inga bilder och de sparades.. Kommer göra en One Direction-kategori på min blogg :D Tittade nyss på Fantasterna, om de va One Direction ngn gång skulle jag kunna vara med! xD aja, imorrn ska jag va me Lisa... Åker hem med 4bussen! På Onsdag ska jag va med Lovisa & Ebba ;* På Torsdag, bara med Lovisa ;* (jag har inte frågat om det går på ngn av dagarna) xD Men aja, det går ;) Ska spara detta inlägg så kommer det  bilder i nästa, ifall detta försvinner -.- Har skrivigt detta ngt gånger nuu..


Kram Linnea (Nialls tjej) ♥

Av Linnea - 8 april 2013 19:18

så tar jag nog en paus, tänkte försöka skriva nått inlägg, men jag blir såååå förbannad när inläggen raderas, speciellt när dem nt e så korta & de va nt så några ggr heller! Dx Hoppas detta inlägg kmr upp..


Kram arga Linnea ♥

Av Linnea - 8 april 2013 14:52

Okej, jag  stör mig på jävligt många saker, men endå!! De e såhära i rampljuset ( du fattar om du har ngn blogg på bloggplatsen.se) så alla bahh: Varför inte klicka in på min 500läsares blogg? :) Osså sitter man typ frv alone hemma o bahh: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEY 5 läsare!!!! Okej nu har jag då 20-30 läsare, men endå ._. EN TILL SAK JAG STÖR MIG Å ÄR NÄR VI HAR OFÖRBEREDDA MATTEPROV, VILKET VI HADE IDAG    Jag vet att jag hade åtminstone 3 fel, hur många uppg. vare? Aja.. HAHAHA VI KÖRDE NGT J*KLA MEMORI DÄR MAN SKA PARA IHOP LAND MED HUVUDSTAD, OCH ALLA FICK DUBLIN FLERA GGR, INGEN BRYDDE SIG FÖRRENS VI KOM PÅ ATT DET VAR IRLANDS HUVUDSTAD!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET VART FAAN KRIG OM DUBLIN/IRLAND! Jag typ ströp Tyra    Bäst fränds vettni    HERREGUD... Osså kommer Carina cplina -.-' Sorry om ngn Frökens Gullunge läser mig blogg.. Aja, hon bahh: Gör ni verkligen det ni ska.. Man bahh.. Mmm... 8D Osså ligger Atlasen i soptunnan    Aja, har vart  lite småsur idag, venne vrf.. Trött?.. Men nu mår jag mke bättre för jag lyssnar på 1D        Aja, ska logga in på msp.. Orkar nt samla mer sc, venne ens varför jag ska det?    Aja, seyah bitches ;*


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards