photoneaaa

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Linnea - 28 april 2013 20:56

har hittat en ny one direction novell blogg nu :D Men min favorit e fortfarande Forbidden Love ♥ Hon som skriver e supersnäll & e verkligen begåvad! Skulle vilja va som henne, hon e min nya förebild :D Har nt smakat på kladdkakan än.. Törs nog inte det xD Men nue.. ska jag titta på film , sen    :) Hejdååå 



 

..

Av Linnea - 28 april 2013 19:49

varför? -.-' Äre så kul att vara taskig?  Här tror man att man har en sann vän smo säger att h*n tkr jag e kul, medans den går till min bv och klagar på att JAG förändrar och förstör allt.. De e fan nt kul! Även fast jag e känslokall så kan man ju vara lite mänsklig ngn gång ibland.. Aja, älskar mina riktiga vänner :* DE BLIR INGEN TÄLTNING    Jag hittar inte tältpinnarna så nu kan jag inte tälta frv alone.. :/ Aja, imorrn.. Fyller mormor år, sen till Lovisa!!!    ♥ Just nu lyssnar jag såklart på One Direction    E helt klar med rummet nu :) Håller på att baka kladdkaka (y) Den ska ut ur ugnen om ungefär..  5 min! Så jag hinner typ spara inlägget, kolla nån blogg och sen ta ut den!! Hoppas den blir god xD


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 28 april 2013 17:06

Hittar dem inte o.O Dem e borta xD Men iaf.. Linus Edin åt här..  :/ Linus bahh: Mamma, kan Linus äta här? Jag: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Pappa & mamma: Aa.. Jag: FCK YOU!!! D:


Men iaf, jag nst leta efter tältpinnarna nu Ö.Ö SEES!


 

Av Linnea - 28 april 2013 15:35

HAHAHAHA ska tälta frv alone inatt    Neej jag tar med Eddie    Men imorrn fyllde tydligen mormor år O.O De visste jag ju..    Men iaf, vennen är vi ska till henne... Men efter det, mot Lovisa! Jaja.. Snart klar med rummet, har inte gjort så mke mera ^^


 

xD HAHAHA xD


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 28 april 2013 14:00

Nanana.. ne men e nästan klar!! Måste städa liite till! :) Ligger några saker på sängen som jag ska fixa, bort med tvn & nya sängkläder. Sen äre klart!    De e asskönt ute!! fast att det blåser xD  Jag somnade i en solstol ute på altanen xD Men iaf, ska fixa det sista sen så ska jag typ fortsätta sova xD 


 

Av Linnea - 28 april 2013 10:10

Vaknade 8.. Undra varför jag vaknar tidigt när jag har sovmorgon    Varför? Jag försöker sova, förut brukade jag kunna sova till 2-3 men nu.. 7-8 O.O JAG VILL INTE ENS VAKNA DÅ xD Jag e konstig O.o Men iaf, så jag jag s-s-s-s-s-s-s-s-täääädat (tänker på Liam xD Sp-sp-sp-sp-sp-sp-spoooooooon) aja.. Men jag typ försökte undvika de hela tiden xD Tittadepå Askungen, bläddra i gammla tidningar, gick ut o hoppa studsmatta.. AA xD De va 8 grader vid 9, nu äre 12 :) Minus allså ;D Men.. Aja, när jag skulle sätta upp lite 1Daffisher så kom jag på en sak.. Ni vet den dära.. What doesent kill you makes you stronger, eller nått sånt.. De stämmer nt :O För jag e inte död, och klen som FAN!  För jag kan inte sätta upp affisherna xD Jag e för klen    Men iaf, ska möblera om så.. Och jag älskar att vara ute när de e varmt, försökte öppna dörren till altanen men jag kom på att den inte går att öppna O.O HEHEHE.. Svettas typ ihjäl xd JAJA, ska checka några bloggar, logga in på msp MAX 5 MINUTER sen fortsätta såe..     


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards