photoneaaa

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Linnea - 19 april 2013 18:41

Dömd till att var frv  alone :/ Jag lyckas bråka med ngn/ngr HELA tiden.. :/ Som tur e har jag många vänner ♥ De e nog tur att jag inte träffar dem från Alunde så mke, slipper bråka med dem♥ Och SÅRA dem ♥ Här sårar jag bara mina vänner.. JAG VILL INTE BO HÄR    En av mina bv's irl håller på med en msp video till BARA mig :D Med Save You Tonight - 1D :D :D :D :D Iaf, sorry för lite bloggande idag, har umgåts med Familjen/sakjpat.. Körde ett GAme på LOL, känner mig fett stolt när jag tog Double Kill och nåra ks xD Sen så hade Polisen vart på Gräsö    Så jag typ gömmer mig xD Nerå.. Men när polisen åkte förbi när vi åt middag så ropade pappa: NI KAN SLUTA LETA!! HON ÄR HÄR!! *pekade på mig* xD Asså jag skäms rätt ofta över min farsa.. Aja, ska hoppa studsmatta nue c: Herrå


 

Av Linnea - 19 april 2013 14:54

Venne vrf den rubriken, HAHA, Tyra if u remember? ;) Har sjukt tråk ._. HAHAHA ASSÅ GUD, IDAG VAR BÄSTA DANSLEKTIONEN EVER!!!    Asså vi buggade ju, så vägrade jag dansa, så hon bahh: VEM ÄR LÄRAREN HÄR?! JAG STÅR INTE SÅHÄR *ställer sig som jag gjorde* NÄR JAG UNDEVISAR!! Jag bahh: Nej, men jag gör det.. HAHA ASSÅ GUD DE VA SÅ KUL xD Garvade typ hela tiden i början.. Dem enda jag höll i handen va Marcus (han typ ströp min hand   ) Axel, och Joel.. Joel hade handsvett xD Axel bahh: Positiva tankar.. Julafton.. Skolan sprängs.. HAHA    Och Jönji (hu stavar man?!) Bahh:      Jag bahh:     Gud de va kul! xD Men iaf, var ganska mätt när jag kom hem.. Axel åt visserligen upp mina läxor, men jag hittade en gammal läxa från vecka 5 i fickan :D Nej, de va vecka 7.. Pro man e xD Iaf, nu hyar jag sjukt tråk.. Dansen va fan askul, kunde inte sluta garva och Jönji bahh: Vad skrattar du åt?    Jag: Inget.. *asgarvar* Iaf, har sjukt tråk.. Ingen å skypa me D: E ensam hemma så nu e alla pedofiler välkomna :D Linus kommer hem halv 5, pappa & Rasse vet jag inte..


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards