photoneaaa

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Linnea - 3 april 2013 21:45

Förut la jag ju ut en bild på Loki.. Här e en på Hatchi (Zayn & Perries valp)

 

Såååååå söt♥


Kram Linnea directioner♥

Av Linnea - 3 april 2013 20:54

Heej xD Ska kanske sova hos Tyra i helgen ♥ Men iaf, nu ska jag typ bomba rampljuset och hajjpa xD Ska nog lägga ner bloggen snart tror jag.. men iaf, tänkte  ha en frågestund, skicka frågan i kommentarer eller frågor 8D Minst 5 frågor, annars.. Inga svar! 8D Ni får fråga hur konstiga frågor som hellst!


Kram Linnea ♥

Fb

Av Linnea - 3 april 2013 17:53

Fick ett meddelande på fb av Jennie Söder bla bla.. Snäääääälla kan ni rösta på hennes bidrag till en Hööks tävling? Klicka HÄR De skulle betyda sjukt mke för henne :) Jag tror hon har en blogg.. Jao.. Klicka på Jennies blogg (:

Hehehe tror jag ska tjocka i mig lite tårta från igår :D Förmodligen ska mamma tjata på mig att jag ska gå ut.. :/

 

Av Linnea - 3 april 2013 17:08

Från Tyra ! ♥ Vi har typ bara tramsat xD Och tittat på film :) Och lyssnat på musik :) Och tittat på hennes skitsöta lammungar♥ Och dansat ♥ Och lärt oss Fågeldansen xD OCH LYSSNAT PÅ CHICKEN SONG

Hahahaha helt klart bäst! :D Men iaf så vare massa gupp på vägen och vi hade inge bälte på oss (hon hämtade ju mig) så vi typ flög skitmke    Men jag ville kolla på Skräckfilm fast vi fick typ nt de sen så typ 10 min senare tittade vi på Äkta Människor och Tyra bahh: Men Linnea den här e skitläskig i början!! Så låg vi under en ilm och höll för ögonen xD Fast med en springa så man kunde se ;) HAHAHAHA ;D Men Tyra logga in på skajjpe ! Juste, vi satt och åt glass, så typ tiggde Katja (Tyras hund) och Tyra bahh: Åh, jag har fått en vän ;) Jag: .. Men jag har också vänner.. Dem lever bara inte.. Jag mena.. Öhh... HEEJ FÅGLARNA ;) (vi satt ute) xD Men iaf, nu ska jag logga in på msp :D Blev lite flummit inlägg men jag o Tyra e ju flummiga ;D 


Kram flummiga Linnea ♥

Av Linnea - 3 april 2013 09:26

Heej, vaknade typ 9.. De tog 20 minuter att äta frukost & nu sitter jag här    Har precis borstat tänderna.. MÅSTE    Nejrå, ska borsta håret.. Men jag hitta ingen sån smiley Dx Iaf, så skulle Tyra komma & .. Nej nej, Tyra OCH HENNES MORMOR skulle komma och hämta mig strax efter 10.. Tror dem skulle åka då.. Sånnafall kommer dem hit strax efter 11 ;D emn jag vet inte.. Därför måste jag gå nu! Herrå, vi får se hure blir me updaten idag!



Kram Linnea ♥ Ps. ni får säkert en av Tyras mormor också ;D Nt av Tyra.. Hon skulle bahh mörda er   

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards