photoneaaa

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Linnea - 24 april 2013 20:50

En sak jag hatar.. De är om jag e vän med t.ex Suneline (HAHA 8D) Osså typ.. E inte jag så bra vän med.. Fransiselina.. Och då när Fransiselina får veta att jag e vän med Suneline så vill plötsligt Fransiselina bli bästis med mig och beter sig som värsta bitchen.. Händer typ varje dag ._. Om jag e me t.ex Cecilia.. Så kommer Emelie och typ försöker stöta bort Cecilia, så när Cecilia inte är med mig så är Emelie med ngn annan.. Om ni fatta :D Asså, om ni nu heter Suneline, Fransiselina, Cecilia eller Emelie så vare nt menat till er ;D Men iaf, skypar me Krista.. eller vi säger nt så mke.. Imorrn skulle jag vart med Tyra & Amanda men Amanda kunde inte :/ D: Men iaf, ska typ.. Plugga (whats happend with me?! :o) till imorrn.. Måste ju kunna skiten utantill -.-'


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 24 april 2013 18:49

Vart me Krista.. Drf inge bloggande ;) Men iaf så hoppade vi studsmatta, satt lite framför datorn.. Cyklade till Bonäs & badade benen/fötterna.. Hittade ett skitfint fynd!

 

Ojj, fel bild ^^

 

Ngt med tänder iaf.. 

Aja, lite bilder ^^

Skypar me Krista nu.. Och sjunger WMYB ^^ Medans jag laddar upp bilderna.. Men iaf, när vi kom hem till henne så gjorde vi klyftpotatis.. Mästerkockarna.. Tur att hennes mamma kom hem och gjorde resten ^^ De tog typ 1 timme o.o Sen så läste jag typ 128063 miljoner Glitter tidningar för att det var 1D me i dem :D :D :D :D :D   Har mest bilder och videos på Krista, men får inte lägga ut   Och jag klev i en lerpöl, så min ena sko, halva den är svart, halva blå ^^ Ny stil lixom    xD Osså vare typ storm.. Men aja.. Här e LITE bilder, men ngt iaf ^^

   

Där e hon, men man ser inte fejset så jag fick lägga ut :)

         

HAHAHA guud vad tjock man e..

 

Men a, dålig kamera.. Storm.. Badat föterna/benen..

Ska logga in på msp nue, bye ;*


 


Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards