photoneaaa

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Linnea - 26 april 2013 19:58

Lovisa gick D: Hon skulle kolla på Sune i England (bara hon fattar xD) Lyssnar på The Cave av Megan Nicole & Tyler Ward! Ngn som vill gö nått? Imorrn e jag ksk me Krista, mina föräldrar åker iväg med halv 8 färjan, venne när dem kommer hem xd de va askonstigt, nyss när jag va inne på msp, så tittade jag på en ab me musikvideo, sen när jag stängde abn OCH LOGGA OM så fortsatte låten :o Söndag iaf, venne.. Måndag-Tisdag Lovisa.. Onsdag: Kanske Tyra! :D Venne, vi bestämde inget, bara prata om det. Iaf.. Har tråk.. HAHAHA TYYYP JAG JUUU!!

 

xD xD xD xD xD xD xD xD xD

Men iaf.. YEAAAH, JALLA DANSA SAWA :D :D ALEH ALEH ALEH..    Let's dance? Nee de suger.. Vafan ska jag göra? Möblera om på mitt rum? :D Neej då måste man städa.. nu blir mina brorsor sura för att jag "buggar upp" internet..

Av Linnea - 26 april 2013 18:22

Haft det skitkul med bästa♥ Hon gjortde en rosa slinga i mitt hår.. Hoppas den e kvar i skolan :D Men nee.. Den skulle typ gå ut om man tvättade håret.. D: Ska sova hos Lovisa Mån-Tis.. Tar det som ett ja iaf, pappa svarar inte.. Sjunger lite blandat på Up All Nigt/What Makes You Beautiful xD Men hahaha Lovisa och jag hade skitkul :D :D :D :D Asså vi gick o köpte glass, så vare typ.. Olika i ändarna.. Den hette typ.. Venne xD Men iaf, på en sida vare en annan smak.. Och Lovisa & jag öppnade i olika ändar, så sen när hon kommit till den enden som jag gillade mest så böt vi glass    Aja, orkar inte blogga om allt sjukt kul vi hade.. xD VAFAN HAR FÅTT NGN JÄVLA RYGGKLÅDEATTACK fast jag når inte där det kliar, fettet protesterar xD Iaf, ska läsa ngr bloggar, skicka in 95786719346 bidrag till tävlingen om One Direction biljetterna.. Logga in på msp! Seeees ♥


Kram Linnea ♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards