photoneaaa

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Linnea - 5 april 2013 23:49

Mst gå o lägga mig D: Iaf, en sjukt gullig tjej på msp är My 12345678 (irl också, min gamla kompis från Alunda). Aja här e Dagens look//Linnea ;*

;D

Av Linnea - 5 april 2013 20:36

Har köpt 2 nya anemeringar, gicit bort några presenter och köpt en ny tröja, men de lagga så jag köpte fel x( Satt nu har jag jättelite sc igen    Och jag hatar att kolla på kortfilmer, mke roligare med serier! Klappa djur laggar skitmke och de e dötråkigt Dx Annie!<3<3 eller va hon nu hette, e jättesnäll! Gav henne en present bl.a<3 Hon e verkligen en  rolig och snäll tjej!<3 Men aja, nu ska jag olla på Let's Dance, eller iaf de som e kvar ;3 Sen loggar jag in igen och samlar sv   

 

Av Linnea - 5 april 2013 18:17

Sitter vid datorn nu    Läste Lovisas blogg och de va så sjukt gulligt skrivet! Första gången i livet och förmodligen sista som jag fick lyckotårar! Kommentaren jag fick finns också lite längre ner, hon fick logga in på min blogg och kolla! Hon kan nog mitt lösen till alla sidor som jag e "medlem! på..  Iaf, ska logga in på msp och samla sc! Har köpt lite saker som kosta 1-2 tusen så nu har jag 1.100 kvar tror jag :s Aja, seyah! 


Kram  Linnea ♥

Tv

Av Linnea - 5 april 2013 17:29

Tittar på tv.. Haha nyss.. Nej jag orkar nt berätta xD Men iaf nu har alla åkt hem osså ska vi äta snart! Okej.. Pappa börja nyss med maten. Imorrn ska jag sova hos Tyra. Men aja bye //Linnea ;*

Av Linnea - 5 april 2013 15:37

Har ju skypat me Lovisa, gått med Eddie.. Städat, sen kom mormor & morfar eftersom att mamma fyller år idag! Hurra! Har haft krig med Linus, vart utelåst av min hund ._. Busat med hunden, sprungit barfota i snön.. Aa ni vet xD Men jag ska gå nu, för nu kommer nästa "skock".. Hejdå!! //Linnea ;*

Av Linnea - 5 april 2013 11:43

Vaknade lite senare, typ vid 11.. Nu har jag 4  frågor    Minst en till så kommer inlägget sen    Vi kan säga att det kommer på... Söndag (: Fick en kommentar igår, jag blir nt ledsen.. Bara arg. Men de är ju iaf bra att den törs uttrycka sig (: Kommer nt godkänna kommentaren, efter som att det tydligen skulle stanna mellan oss    Jaow.. Morsan fyller ju år idag.. Tror hon blir.. 36? Eller 37 xD Men aja, ska logga in på msp nuu.. Herrå! 


 

Av Linnea - 5 april 2013 06:07

Nerå, kan bahh nt sova :/ Fick en kommentar igår.. Du är så jävla feg, om du inte tycker om den, fortsätt nt kolla den då //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards