photoneaaa

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Linnea - 21 april 2013 20:42

ASSÅ JAG ORKAR INTE!! komma på rubriker.. xD Äre Solsidan? o.o Aja, e faktiskt trött O.o Men asås idag vare nära att jag fick träffa mitt kusinbarn! :/ Men vi var lixom tvungna att åka osså mötte vi dem.. För farmor fyllde ju år idag :) Guud, jag har inte sett Leo (mitt ena kusinbarn som jag skulle träffat) sen han var 1 & ½.. Han blir 5 i maj         Tiden går xD Gud jag låter typ som min famor    Men jaja,.. Har trååk.. Ska nog titta lite på tv, duscha om jag orkar.. xD Sen sova Dx Jag älskar att sova, men INTE att lägga mig tidigt.. 


 

Av Linnea - 21 april 2013 17:40

Har cyklat lite och så.. Knuffat ner Linus från studsmattan    Jag låg på studsmattan och garva medans Linus låg på marken o bahh: FUCK AINA!! FUCK AINA!!   

HAHAHAHAHA   

Kram Linnea ♥

-

Av Linnea - 21 april 2013 16:46

Har hoppat studsmatta.. Skrivit önskelista :D xD Ska typ äta snart.. Men de e skitskönt ute nue! Skulle vilja bada xD Fast det går ju inte..    Ska äta om några minuter xD 

 

Av Linnea - 21 april 2013 14:42

E sams med Lovisa nue    HAHAHA 8D Men iaf.. Öhh... GUD JAG HAR SKITTRÅKIGT D: var meningen att jag skulle ut o röra lite on da fläsk (springa) men jag orkar inte.. xD Typical me xD Men nått ska jag göra.. Baka? xD Nerå, då rör man inte på sig.. Innan jag blir FÖR tjock xD Ne men seriöst, blir typ avundsjuk på alla tjejer i klassen, om dem fortsätter så kommer dem ju få Anorexia..    Osså kommer typ jag o bahh:

*dubbelhaka* Hej. Jag är tjock. Vad är du? NEJMEN TYP SÅHÄR:

   

8D

MEn.. Kollade nyss vad killarna gör (MINA killar, Lou, Harry, Niall, Zayn & Liam) Nerå, men iaf Harry & Niall e mina    (asså jag e dem som slåss, alla andra som vill hamina killar e den jag slår :D) Nerå..

Men Harry länkade denna bilden på Twitter:

 

1D3DMovie..   

Iaf, herrå.. xD

 

Kram Linnea ♥

Av Linnea - 21 april 2013 12:47

Alla bara sprider skit om mig. Min blogg. Mina vänner. Min familj. JA ALLT -.-' Herregud bitches, why?! Bara för att ni inte tål att jag e lite "crazy"? Bara för att jag inte har det perfekta livet som alla andra? Utseendet? Har minskat ASMYCKET med besökare sen jag börja bråka me Lovisa, det är säkert för att hon sprider skit om mig -.-' Hon törs ju inte säga nått irl..

Iaf, e hemma nue.. Slipper följa med på Linus fotbollsträning! :D De e 15 grder i skuggan hemma hos oss.. Har typ ett blomsterland i rabatten xD Aja, ska bara logga in typ 5 min på msp sen gå ut igen, seyah :*


...//Linnea♥

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards