photoneaaa

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Linnea - 1 mars 2013 21:39

Imorrn åker jag till Sthlm :D Pappa frågade om vi skulle ta bussen till tåget och jag bahh: VAFAN SKA JAG SLÄPA RUNT PÅ EN KARTONGNIALL PÅ BUSSEN?! xD Så de blev nt de. Jag slutade på msp nu. Precis NU när jag börjat chatta med lite coola snubbar    xD Nerå, men jag pallar fan nt för en tjej som jag hade som bv, sen när jag tog bort henne så började vi typ bråka. Sen gjorde hon en ab om en tjej som svek henne, jag frågade i chatten om de var jag.. OCH DE VA DE D: De e så jobbigt när man har många ra vänner på msp men typ ingen irl ._. För att jag är en svikare. PUNKT OCH SLUT. Tror jag lägger ner bloggen också, vet nt. Asså den dära tjejen & jag va skitbra vänner och sen bara sket vi i varann.. Eller typ jag sket i henne... Jag sviker bara mina vänner hela tiden.. Seriöst, mitt liv e nt kul x( Några som jag litar på kan få logga in på mspgubbe och kolla vilka jävla fucking meddelanden jag får! De e fan nt kul    Idag va jag me Tyra & lovisa igen xD Men när jag ramlade på en grusfläcken, TYP DEN ENDA PÅ HELA VÄGEN, så satt sig Lovisa på mig så att jag blev helt lerig :s Aja, imorrn ska de bli kul iaf xD De skulle typ bli skitväder men endå :o Mahh boys butik<333 xD Idag när Carina frågade om de var någon i klassen som gillade One Direction s var jag typ den enda.. HAHAHA xD Äre bara jag som tkr Passenger har askonstig röst? Som en blandning av sköldpadda, mullvad, apa & JB! Idag hade vi dans på skolan    Aja vi stjussade ner Lovisa till färjan när pappa hämta mig. Vi kom ganska tidigt till färjan så vi hade massa flams för oss xD Sen kom de en buss så vi typ dansa o flamsa asmke xD like this:                    Min dator går fortfarande nt att starta :( Har astrååk! Ska typ lägga mig snart xD Har inge o göra och imorrn ska jag upp vid 7/halv 8 vilket jag tkr e jävligt tidigt

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aja bye..         <--- Typ Lovisa och jag xD Känner för lite smileys.. xD Nanana..                      <-- Jag xD Men aja byyyyye! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards