photoneaaa

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Linnea - 28 mars 2013 18:52

Var nyss ute med mina brorsor och vi skulle EGENTLIGEN fixat ris men vi åkte snowracer & lekte soptipp istället xD Jag hade tagit ut en sax sen så när jag skulle klippa så gick den sönder så de vart 2 knivar typ :o Hehe jag begravde den i skogen.. Fast egentligen slängde jag den i diket ^^ Dunkar 1D så högt att de nästan skrålar och äter godis ;D YOLOmössan på. (1Dmössan) Jaha nu kallar verkligheten //Linnea ;*

Av Linnea - 28 mars 2013 17:47

Hemma! VGart rätt bra dag i skolan för utom utbrottet i maten ;D Nej vänta de e ju kul med våld o.o Otto typ knivhotade Simona, eller nått sånt ^^ Men jag missade dramat    Ska äta nu vänta lite ;D


*20 minuter senare*


Juste ^^ Iaf, HAHAHA, när vi gick påsk-kärring gick vi nt så många hus.. Fick 77 kr & typ ett halvt kile godis ivar ;D HEHE    Ehhmm.. Aa.. De hade tydligen inte bara varit.. Öhh va hetttere.. Dramatik? Aja, skitsamma, de hade nt bara vart våld på våran skola :s Synd att man inte kan va på två platser samtidigt xD De va ngn som hade tagit stryptag omk ngn annan och "misshandlat" nåra stycken & haft sönder en bänk    Vet vad killen heter men aa.. Var typ sur idag på Lunchrasten, venne vrf. Tittade på film idag i skolan, den va nt så bra    Öhh.. Juste, tyra och jag ritade på Elevens Val :D SERIÖST också! Och lektionen mellan lunchrasten och sista rasten så skulle vi läsa, men alla typ skrek och hade sig xD jag "ritade"/läste/höll på med Tyras mobil/sov.. Hehe Tyra satt typ framför instagram :D Mern orkar nt blogga.. Kanske kmr uppdatering ikväll! (Ingen) Glad påsk HAHA ;D Juste.. Färjan hade typ krockat :o Eftersom att den typ ar ngt fel och den heter Linnea så sa jag: Bara för att jag nt e som alla andra -.-' De e väll inte mitt fel att jag kan va envis och nt går som em styr mig! Asså.. Aa xD Juste, Lonus fyller år på Måndag & mamma på nästa Fredag. Ska nog skajjpa nu om de e ngn kul online ;D 

 

..

Av Linnea - 28 mars 2013 06:58

Blir inte så mkt bloggande idag. Ska till bussen nu herrå //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards