photoneaaa

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Linnea - 9 mars 2013 22:07

VAFAAN INI JÄVLA FUCKING HELLVETTE HELLER! Den låten suger ju! Seriöst jag fick damp när den gick vidare. Då hade till och med Heartbreak Hotel varit bättre som förstaplatsare! AHHHH FUUUUUUCK! Hehehehe.. piiiiiiiiiiiiiiiiiip xD Fuck Robin! //Linnea ;*

Av Linnea - 9 mars 2013 20:41

Tittar just nu på mello och min favvolåt spelades nyss. Falling<3 Rasmus frågade om State Of Drama var bättre än 1D och jag bahh Skit ner dig snorunge! Haha Eddie tigger godisar av mig och han e så söt då! xD Säger nog gonatt nu, bloggar inge mer ikväll // Linnea ;*

Av Linnea - 9 mars 2013 17:43

haha, jaa jag känner mig jävligt social! Jag har hållt på skitmke med Eddie, städat halva huset o.s.v Jag tränade lite lydnad med Eddie, gick långa promenader & lite hoppning :D Tur att han var på humör! Han brukar nt vilja hoppa. Jag borstade han grundligt idag, vilket tog en och en halv timme o.o Skrivigt en hel bok om 1D xD Lyssnat igenom albummen jag har 10000000000000000 gånger, FÖRSÖKT rita dem minst 3248976492746372 ggr, och så.. Lagade mat idag.. Hehe.. De blev nt ett dugg bränt xD Men seriöst, jag tkr jag har tjänat lite tid på datorn så jag bara tog den xD Tänker faan nt göra läxorna endå ;) Tänkte baka ngt men vi hade inga ägg o.o Pappa e borta & kommer hem inatt! Linus & Rasmus sitter fastklistrade vid sina datorer.. Eddie sover.. Mamma.. E någonstans i huset xD Jag e vid datorn ;D Blev ingen ridning idag, men imorrn :D De va skitlänge sen ;*

 

Fina ponnyn ;* hade ingen bättre bild o.o dem andra har jag på min dator som jag "råkade" pajja.. Asså de va skumt, nyss när jag gick med Eddie så var det tänt och dörren var öppen till Lilla brandvärn men ingen var där o.o Aja, tyckte jag behövde lite motion så jag har cyklat i en timme.. Länge va?! Hahaha xD Ngn som har tips på 1Dblogg? VILL LÄSA!!!!!!!! Har inge mera att skriva nu.. Men aja, vill bara säga att mina få läsare betyder sjukt mke ;* Kärlek till er<33 Och mina killar såklart (One Direction)<333 Hehe, de e en kille på svenska msp som bor i England, jag frågade om jag fick bo hos han när jag raggade på 1D och de fick jag ;D ♥ Ikväll ska jag titta på Mello, finns typ inge på TV o.o Nu ska jag logga in på msp en snabbi, sen ska jag forsätta va social ;D Imorrn kmr det nog ett inlägg om ridturen o.o //Linnea ;*

Av Linnea - 9 mars 2013 08:36

Vaknade för ungefär en timme sen, p. g. a Eddie.. Aja man får väll skylla sig sj om man somnar på soffan xD Sedan drack jag Coca Cola till frukost haha :D Hmm.. Juste jag gick ju med Eddie, bara en kortis. Sedan gick jag ut på ängen och tränade lite lydnad. Jag hade han lös, vilket jag nt brukar för han smiter alltid xD Aja, han smet nt idag :) Hehe sist fick jag leta efter hnm i en halvtimme så mamma undrade vrf jag var borta så länge och vrf jag var så lerig :s Men nu börjar batteriet ta slut så jag mst gå nu! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards