photoneaaa

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Linnea - 18 mars 2013 19:22

Tvungen att säga att jag skvätte iiiskallt vatten på Lovisa idag xD Hahaha. Men tittar på Camp rock tror jag de heter.. Får nt ha datorn D: //Linnea ;*

Av Linnea - 18 mars 2013 18:12

:D HAHAHAHA :D Asså guud, när vi gick från bussen så lekte jag typ kung.. av.. SNIGELLANDET xD Som i skolan, vi körde.. Gud va heter de?! Asså man ska hoppa över två hoprep, så blire bredare & bredare. Sista frågan sa ngn (kmr nt ihåg..) Ta: Alla dem som gillar sniglar som husdjur! xD De va jag, Lovisa & Ebba som hoppade xD Aja, Tyra & jag kollade på ganska många videos av IJustWantToBeCool, tkr dem e roliga!! Sen så kolla vi på många videos om hur man bakar olika tårtor *-* OSSÅ RODEO PÅ HÄSTAR   Fast tyckte jäkligt synd om hästarna! </3 HEhe xD Men aja, så hjorde vi dehära med is & salt på armen, men jag fatta nt.. De gjorde ju nt ont?! Fast man blev typ röd aslänge c: Och sånhära.. Kmr nt på vad de heter, mken när man lixom smakar olika saker, typ kryddor. BLÄÄÄÄÄ!!!! De va typ Tabasco, kakao, vitlökspulver, bakpulver, lime, paprikapulver, KANEL, Vanlijsocker (MUMS :D) & PÄRLSOCKER! va bara tvungen att ta nått gott också ;D Men aja.. Egentligen skulle jag ju vart me Lisa, men hon va "sjuk" som man bahh: YEEESSS!!! :D Nerå, tänk om hon läser min blogg    Guud.. MEN tänker endå nt ta bort de xD Hinner nt blogga mera, jag snodde datorn av mamma.. :/ Kmr nog nt logga in på msp, satt om jag e inne är det LOVISA! Hehe ;) Juste, påvägen hem stannade vi och tog några bilder.. Laddade nt upp så många (NÅGRA):

         

Så funderar jag på att göra en sån hära slutbild.. Ni vet va de e :P Istället för att skriva det sista.. ;) //Linnea ;* (det!)



sen

Av Linnea - 18 mars 2013 17:55

E hemma nu, bloggar efter middan //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards