photoneaaa

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Linnea - 17 mars 2013 22:18

Haha, såg precis ett norrsken :o c: Har aldrig sett de. Skulle ta upp dethära med känslokall, jag e ju de... Så vrf gråter jag? De e väll fan klart att jag har känslor, jag e väll ingen robot?! Eller..? I början när vi nyss flyttat hit, grät jag mig till söms varje kväll :( Jag gör det fortfarande.. Asså.. GAAAHH! Sry var bara tvungen att få ut detta. Dear pillow, sorry for you being wet every night. //Linnea som hatar sitt liv ;(

...

Av Linnea - 17 mars 2013 20:37

Hahaha guuuu! Hittade nyss en bild.. Hahahaha xD Asså jag har inneskor för vi hade inneträning när fotografen kom! Fick nyss veta att ens föräldrar ska / har skiljts. Personen bahh: Då kan ju min pappa och din mamma.. Jag: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! D: Hehe.. Ska va me Lisa imorrn, mst lära mig säga nej :c //Linnea ;*

Av Linnea - 17 mars 2013 19:49

 

Haha jag håller mig om magen för jag skrattar så mke! xD   Juste, glömde skriva att snigeln där nere är Flary! (de är bara dem som går i våran klass som fattar xD) //Linnea ;*

Av Linnea - 17 mars 2013 19:15

Älska den här tjejen, eller så kommer jag och mördar dig!   

 

//Linnea ;*

Av Linnea - 17 mars 2013 17:47

Läs rubriken minst 100 ggr.. Asså jag hade skrivit ett ganska långt inlägg (tog en timme att skriva, men jag skriver ju nt så snabbt heller). Aja, var hos en av mina kusiner idag xD Vi bakade & gjode MASSA saker. Kan va lite tråkigt ibland at va me henne, eftersom de skiljer ganska många år emellan oss, så vi vill gö' olika saker.. Men iaf så gick vi till några bekanta och busade lite med deras hund C; Så jävla söt! Han är en Seberian Husky / Shcäfer (stav? O.O)


 

Hahaha han slickar sig om nosen! xD

 

Aja, här e "mallen" som jag hade till den dära.. Saken xD Bara satt du vet: Jag fick faan leta ett bra tag innan jag hittade den igen xD

Nej juste.. Inget går ju att kopiera från bloggen O.o Aja, hittade den på: Klicka här och vinn en kaka! xD Haha c: Mmmmmmm.... Aaaaaaa..... Ööööö.. Nej men vafan vad gör jag?! Hehe, när jag kom hem så bakade jag (igen) kladdkaka! Älskar verkligen att baka, men latheten brukar ta över    Hmm.. När jag skulle gå ut i köket ser jag att såhär mke e kvar av kladdkakan: . Juste, INGET! Haha jävla fucking brorsa c: Jag som lova att nt svära på bloggen.. xD Har sagt förlåt till personen jag bråka me, men de kmr nt bli som förr. Tror jag. De va iaf jag som börja xD CATFIGHT! Asså de e jag jävligt bra på.. Att starta "catfight".. xD

Här e liiite bilder:


 

HAHA 10 ways to kill JB, på Happy Wheels (y)

             

;**

   

Haha sötnos ♥

 


   

I'm Bob... Mwohahahaha   

   

Vettefan vrf jag lägger upp denna.. O.O

 

Lovisa.. DU LÅSER FAAN NT UT MIG IGEN! OCH JAG DÖDAR DIG OM DU RITAR PÅ NIALL!

    //Linnea ;*







...

Av Linnea - 17 mars 2013 08:59

Heey, vaknade för nt allt för länge sen. Bananer i pyjamas slutade precis :'( Haha xD Men seriöst, jag hatar att titta på tv, för det finns aldrig nått bra. Antingen är de tidigt på morron eller sent på kväll. Nu är det ngt tecknat lastbilsprogram hahaha. //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards