photoneaaa

Alla inlägg den 27 mars 2013

;(

Av Linnea - 27 mars 2013 21:13

Sry men jag åkte ju till mormor & morfar.. Kom hem för en timme sedan och då skulle jag baka! E astrött nu xD Amanda och jag gick med hundarna och de va skitmysigt<3 Haha det blåste och va kolmörkt xD P & Ks hund Torkel drog ikull mig HAHAHA men ska ta ut kladdkakan nu! Gonatt sötnowzar // Linnea ;*

Av Linnea - 27 mars 2013 14:42

Haha tycker jag skriver många inlägg om dagen! Men iaf, de händer ju inge i mitt liv    Lyssnar just nu på Coldplay - Paradise    Men iaf, de hände väll inge i skolan idag.. Lovisa bet mig    Men jaja, är man onormal/oseriös så är de ju ganska normalt.. Asså i min värld xD GYMPAN VAR AAAAASTRÅKIG! Fan Monica tarej i arslet ._. Ne jag skojja bara   xD Ajja, sen på rasten smet vi till  Lovisas mamma (ni som nt visste, skolsköterskan) xD fast hon körde ut oss efter 10 min :s   Mm... HAHAHAHAHAHAHA jag tycker det är sybd om alla Öregrundsbarn som nt får åka våran buss    Tyra tejjpade runt hela mitt huve ._. Men som sagt, de är naturligt i våran värld! Sen tejpade vi typ hela Henkan & så att han blev siamesisk tvilling med Albert xD NORMALT NAMN 8D Men de e nt jag som döpte han. Och Axel hade byggt en SkiftPenna (en whiteboardpenna, gammalt mobil batteri, knappar från en mobil & en skiftnyckel eller vara heter c:) Och sedan när vi skulle ta bort tejp från handtaget elör vad man säger så fick vi inte använda hans uppfinning! fasst såklart gjorde vi de endå :) Hahaha osså gud va hette det.. Vanipulera? Nej vafan hettere.. Men aja, vi hade sönder bussätet som hämd    De där måste jag va jag.. Den enda tjejen på bussen 8D Nerå.. De finns ju 3 till som går av efter 5 min ._. Men hela "resan" tar ju 45 minuter stt de e mke tid som jag e frv alone me killarna xD Juste! Förra veckan vare en kille som gick över vägen och hade lika jacka som Jonte, så Jonte bahh: Vafan kör över den dära kriminilla jävlen! HAHAHA ;D En till sak som e konstig är att jag brukar typ gå runt o skrika PEACE    Fasst endå går jag runt såhär:        Hehe    Aja, ska gå nu.. Måste ju hinna baka, åka till mormor & morfar (morfar blir.. fyller år) Och så ska jag fixa grejjer till imorrn då jag ska gå Påsk-kärring me min kusin 8D Jag e ju van att göra bort mig, så vad göre om man gör bort sig lite till?   Lixom Hej Jag Är Linnea Som Alltid Gör Bort Mig, Du Borde Veta Vem Jag Är!   

 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards