photoneaaa

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Linnea - 2 mars 2013 19:23

TADAAAAAM!   Nu e de här xD Blir typ en mini haul xD Men aja xD imorse vaknade jag 20 över 6, vet nt varför typ för att jag va så glad xD Skulle gått upp vid 7 / halv 8! Aja, jag gick upp och tittade på tv, sen kom Eddie och jag gosade lite med honom. Jag åt frukost OCH BLA BLA BLA det vanliga man gör på morronen. Vi satte oss i bilen *bla bla bla* 

------------------
 
(Framme i Uppsala). Vi parkerade bilen och gick o köpte biljetter. Satte oss på   (tåget) och jag typ drägglade när vi åkte förbi en Marabo fabrik xDDDDDD Nerå jag satt typ såhär och undrade om vi var framme snart:    sen när vi var framme så lyckades NÄSTAN pappa övertala mig att äta sushi (stav?) men nerå! Sen gick vi typ runt i en enda stor cirkeln eftersom att vi missade vägen vi skulle svänga in på :s Aja, vi "råkade"   gå in på en annan galleria, hehe jag låtsadess att de va där bara för jag ville kolla vad som fanns, d.v.s ngt snyggt ;) Där stötte vi på pappas gammla jobbarkompis och dem pratade i timmer, enligt mig. 8 minuter! Jag hade skitbråttom xD Aja, när vi var framme var det skitmke folk! Fanns så jävla mke saker man ville ha. Tyvärr inga bilder för jag mailade dem till denna dator men de gick nt att spara ._. Sega dataskit    Aja, först så kollade jag på en tv där det va typ live från TMH World Tour i London (TMH=Take me home, dem har ett album som heter så) i en halvtimme. Sen gick vi runt och kollade lite, det var ganska litet, 400 kvadratkdlufj<sebndoawsdkmaeuirj *daaaaaamp* Och tillslut bestämde jag mig för att köpa dessa saker:

En planch för..80 kr

 

Tröja för.. 280 kr

   


Deras nya singel 'One way or another' i teenage kick, orginalet & instrumental


     

Världens finaste påse för 10 kr!

  

Kvitton xD

Aja, sen gick vi o käka, det tog en timma att hitta resturang ._. Sedan gick.. VÄNTA JAG MÅSTE BARA SÄGA EN SAK: Av alla tusentals tjejer som var där så va de en kille som handlade också xD *sry jag har typ damp påriktigt o.o* Aja sedan gick vi tillbax och då köpte jag detta:

 

Urgulligt armband, så ni vet är det fejjsen, som är på brevid armbandet, de är dem som e på armbandet xD Och så står det ' One Direction' på varannat hjärta också ♥

   MIN URSUPERGULLIGA MÖSSA!! ♥ Sitter mee den på mig xD Har gjort det sedan jag gick ut från butiken, allså haft mössan påmäjj xD Ni ser dem dära små öronen, pappa tkr dem ser ut som djävulshorn på mig   Aja, sedan gick vi runt lite i Sthlm, bl.a så tittade vi på någon gubbe som målade ASFINA tavlor med sprejburkar o: DET VAR AZUUUUUUUUUUUUUMMMMM   Asså de va skiiiiitcoolt xD Märkte ni att jag ändra text efter mössan förresten? xD men aja, de va nere på Plattan, sen gick vi in på massa klädesbutiker men jag va ganska trött. De va rea på Gallerix, där jag såg massa sånna hära 1Dplanscher på sånna hära tavlor som man kan bläddra bland som en bok (kan nt förklara hoppas ni fattar) men sen när jag kollade på hyllan så va dem slut   Aja fyra timmar senare satt vi på tåget påväg hem och jag såg Friends arena och tänkte misann att en JÄVLA FUCKING DAG SITTER/STÅR JAG DÄR INNE OCH SKRIKER ÅT 1D!! xD De e så fuck för min kompis från Alunda ska dit     Aja.. :/ Såhär ser jag ut i min mössa (typ):   Seröst ni kan få en bild påriktigt nu xD

 

Mobba nt.. ):

Här e en video och några bilder från google från 1DWorld:



 

Många har skrivigt sitt namn på twitter, insta, fb & sådant som killarna förmodligen nt ser för de e så mke klotter xD jag skrev mitt instagram namn där men jag tror nt ngn följer.. D:


 

  Här e ngn tjej som köpte en Loui av kartong xD Hittade bara med honom.. :/ Tänkte köpa en Niall men de va ganska dyrt där och vi hade bråttom till tåget så jag hann nt köpa mi kartongNiall xD ♥ :( 


Jag hoppas ni vart nöjda med inlägget! Har nu bestämt mig för att starta en one direction novellblogg xD Naturligtvis kommer det att komma en länk när jag har fixat den, jag vill ju få någon som läser den! Men jag kanske inte gör den idag för nu ska jag gå & titta på tv ♥ E ganska slut i benen xD Morsning min käraste läsare xD ♥ //Linnea ;*




Av Linnea - 2 mars 2013 18:18

JAOW har vart där idag :D Skypar ett seriöst samtal. Kan nt berätta just nu berättar senare om dagen (; //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards