photoneaaa

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Linnea - 15 mars 2013 22:48

Byye, får nt sitta vid datorn mera -.-' Imorrn ska jag va me LOVISA :* Ehm.. Måste städa O.O Igen O.O Har verkligen skitkul med Lovisa <33 Haha xD Den galningen.. Aja, bye senioritas (hur fan stavas det?)     (sry har inge bilder på den här datorn -.-') //Linnea ;*

Av Linnea - 15 mars 2013 21:27

haha, de blev en liten ändring i headern, jag har ritat den i Paint xD Annars äre jag (Som sagt, Lovisa gjorde den..) och... LOVISA!   Bara så ni vet, jag e killen eftersom.. Nee de me kläderna c; Annars är jag tjejen! xD Hoppas på att Lovisa ska göra en blogg nu! Hon fick, men mst ha lösenordskyddat, SÅ GÖR EN NU, ANNARS DÖDAR JAG DIG GUMMAN     ♥ //Linnea ;*

Av Linnea - 15 mars 2013 21:19









  Som header! Den e gjord av Lovisa ;* Haha min lilla.. *piiiip* xD Nerå :D //Linnea ;*


Av Linnea - 15 mars 2013 19:15

Japp, vi gjorde skitmånga Harlem Shake videos, men vi var ju bara 2.. Sen så skulle vi göra en teater, så skulle jag va kille (så ball som jag e, haha xD) Så jag lånade kläder från min ena brorsa och immiterade hans röst, HAHA :D Asså vi åkte snow racer också, men jag bröt typ nacken o.o Ne, men de e ju en elledning.. Och så åkte jag snow racer där.. så böjde jag på huvudet (jag stog upp) så typ hörde man hur det knaka xD Aja, vi har bakat och så också.. Blev inge lyckat! De blire aldrig xD Osså såklart var jag så jävla social (har redan sagt det här) som satt vid hennes Ipad OCH Iphone och kika me mig sj :D Ne me seriöst, no life o.o MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD, på dansen då..    Vi skulle BUGGA, och jag bahh: Vafan de e 2013, inte 30 talet -.-' ne men, NÄR VI HADE ÖVAT PÅ DANS STEGEN SÅ FIC JAG HAMPUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GASH, jag sprang därifrån och gömde mig typ xD Aja, SKULLE LÄGGA IN EN VIDEO SOM JAG REDIGERA I MOBILEN, MEN *%&¤%&¤&/¤#""¤%/(&¤%%"# CPFAAN FUNKAR JU NT D: Står bahh: Konvertering misslyckades, så jag mst typ lägga upp det på datan, sen lägga upp den på bloggen    Och det orkar nt jag, så lat som jag e xD Här e bilder på mig i killkläder som jag FORTFARANDE har på mig:

   

Hann nt göra nå me håret, innan hon skulle hem xD Han faan mansparfym  på mig också, HAHA   (men guud, finns jag som smiley?! O.O) Ska nt babbla så mke, ska ringa nåra på skajjpe, och såklart logga in på msp xD Ne men seriöst, mamma bryr sig nt längre om jag sitter vid datorn o.o Fast de nt e April än :s De e ju bra   Plus att Lisa hade apelsiner som.. Aa.. så jag höll på att garva ihjäl mig xD  //Damparen Linnea ;*
P.s har ni märkt att jag byter samtalsämne ganska tvärt? o.o xD

Av Linnea - 15 mars 2013 17:03

Japp, vi har haft de kul. Bakat, åkt snow racer xD Kan ladda upp videos sen :) Nu ska vi göra en Harlem Shake video, hahaha xD Ett tag satt jag vid hennes Ipad och Iphone och kika med mig sj haha, nolife //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards