photoneaaa

Alla inlägg den 14 mars 2013

-

Av Linnea - 14 mars 2013 21:43

Ganska glad, har varit GANSKA bra uppdaterad på insta, 30-35 foton la jag ut idag :) PLUS ATT POWEEREH, MADDENI & BLACK-MOLLY100 följer mig på insta! :D Maddeni börja följa mig först c: Hehe, idag så fick jag byta örhängen c: Jag sa till mamma att jag hade gjort läxorna, matten har jag gjort 4 uppgifter, annars inge mer. Orkade  nt. Får göra ALL skit på bussen imorrn -.-' SNACKA om att jag kommer få arbetsro! xD Visste e jag bra på att rita i paint? xD //Linnea ;*

 

Av Linnea - 14 mars 2013 17:37

HAHAHAHA xD Asså jag har spammat rampljuset & hajpa på bloggplatsen.se, så hoppas på lite flera läsare ;* Nåja, har inge o göra för Lovisa är inne på Misslinny, satt ni vet om ni får ngt i chatten elr så!! xD Hmm.. har lagt upp 20 nya bilder på instagram, checka? Nu ska jag logga in på msp igen, kanske på Melicia<333 (hennes gubbe) //Linnea ;*

Av Linnea - 14 mars 2013 15:10

Nee, men Tyra % Lovisa va tebax! Haha :D Tyra gjorde en video på mig, eller va man säger, som ligger på hennes VideFyMe. Du kan även trycka här: Only The Dead Fish Follow The Stream :D Hehe, aja.. Annars har det inte hänt nått. Uppdaterat instagram liote, följ mig jag heter Photoneaaa. Ska nog logga in på msp nu när jag e forever alone hemma! Juste, en sak till.. Den här underbara tjejen:

 

Mm.. Henens blogg MÅSTE ni läsa, anars dödar jag er! Kommentera massor de har hon verkligen förtrjänat! ;* Här e adress: EbbaSally ! NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Vafan, NU SA JAG! Läs nt vidare på detta inlägg förrens ni åtminstonne titta på hennes blogg! Haha igår logga in på msp, gissa vem jag såg? Haha xD Den tönten ;) ♥ Nerå, men nu ska jag kolla lite flera bloggar, byyyye! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards