photoneaaa

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Linnea - 20 mars 2013 21:28

Mst tyvärr sova nuue! :c Gör nog en mspblogg.. JUSTFAN Kmr hem vid 5 imorrn -.-' JÄVLA STÖRDA FUCKING SKOLA!    Juste.. Tittade nyss på en live "intervju" med 1D, men missade typ halva    De hade gått 48 minuter när jag kom in! hehe, läås denna UNDERBARA blogg: vadfan skulle jag gö utan dig?! c: Mmm.. På fredag ska jag nt göra någe, förutom att städa :/ Men jag har nt direkt lust att va me nån heller.. >.< LAAAAT xD Aja.. Gonatt ;* Haha Mirre u make my daaay! (Elr kväll? O.O) SÖTNOOOWZ ♥    

           

Springer in igen! xD

                                   

Vet att jag lagt upp alla dessa förr.. Men endå! xD <33

 


Av Linnea - 20 mars 2013 18:16

Redan påväg hem från skolan till Lovisa så börja vi garva c: Asså, de va en snöhög, så stod jag på den.. Lovisa breivd mig, lite längre ner osså skulle hon ställa sig brevid mig så ramla jag ner hela snöhögen xD Fast den va rätt liten dårå..^^ Aja, sen så gjorde vi dehära.. MEN GUUD KMR ALDRIG IHÅG VA DE HETER!! Sem så gjorde vi nå gegga :D Hahaha xD BAAAAJS xD Mm.. Sen så.. Guud de äckligaste kryddan/saker va typ Pepparmix elr va de hette :P Ne förresten, bakpulver (: Asså när vi tog mjöl, de lixom fastnade :o Elller jag kunde nt svälja iaf xD Sen så FÖRSÖKTE jag hjälpa henne gö en blogg.. Vilket ******************   (<--- Lovisa)   (<---- Jag) Haha. Sen så var vi sosijala (vet att de nt stavas så).. Jag satt vid en dator & hon med sin Ipad xD Aja.. Sen så frågade Lovisa: Klockan e snart 5, kommer inte din pappa snart?
Jag: Joo.. Han kommer nog sna..
Lovisas mamma: LINNEAS PAPPA ÄR HÄÄÄÄR!
HAHAHA xD Aja.. Orkar nt gö en mspblogg just nu xd Tittar på dem hära:


HAHA :D 1 Dag sen, har sett minst 3247912342307534520734 gånger! 

 

Av Linnea - 20 mars 2013 17:42

Kom nyss hem, men jag mst fixa lite saker sen äta, så berättar sen xd 

 

Av Linnea - 20 mars 2013 15:56

Hejhej, just nu sitter jag hemma hos Lovisa, denna smileyn är till dig:   Nerå, men vart skitglad när Cceline frågade om vi skule va bästa vänner    Fast de betydde ju att jag tog bort en också...   Men aja, jag skulle hjälpa Lovisa gö en blogg men hon fick damp och typ.. Aa jag låg på golvet och grva medans hon satt på stolen jag sitter på och dampa loss xD Nerå, älskareeeeej ;* Har inga bilder på denna dator tyvärr :/ Eller joo, dem jag redan laddat upp ;) Sen när jag kommer hem så ska jag gö en mspblogg också (:  Men nu ska jag läsa lite mspbloggar, byye!!

 

Av Linnea - 20 mars 2013 07:07

Idag ska jag va me Lovisaaaaa, och göra en mspblogg xD Hinner nt blogga mera! Har nt bilden på mobilen.. //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards