photoneaaa

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Linnea - 3 mars 2013 19:56

Avsnittet hade nt kommit. Ska nog titta på några gammla avsnitt xD Aja här har ni lite bilder som jag tycker e roliga xD

       

De där va helt klart den bästa! xD

  //Linnea ;*


Av Linnea - 3 mars 2013 19:40

Söndag kväll nurå..    FYFAAN säger jag bara.. Skypat med Tyra stort sett hela dagen ♥ Min lilla bajskorv   Haha xD Jaa annars har jag nt gjort nått. Just nu dushar Tyra så jag har inge o göra xD Vilken tid brukar Scener ur ett tonårsliv släppas? Ska kolla xD Har precis hittat en skitbra 1Dblogg, www.salluo.bloggplatsen.se Aja, ska kolla om scener (orkar nt skriva hela) har släppt nu! Haha xD //Linnea ;*

o.o

Av Linnea - 3 mars 2013 18:18

Det går nt att ladda upp videosarna o.o Eller jo, men jag kan nt få in dem i själva inlägget O.O Var inloggad på msp nyss, ändrade till halvslutar istället för slutar, det går nt att sluta xD Men efter ett tag så kommer jag börja spela det igen. Jag gör så bara för att jag nt ska bli fööör beroende och för att jag nt ska hinna tråka ut mig ._. Snackade nyss me Tyra, 2-3 timmar. Nu skulle hon gå och ta in sina hästar :( Lovisa svarar nt på Skype heller D: Imorrn ska jag ksk va me Tyra! HAHAHAHAHAHA ASSÅ JAG SPELADE PANFU NYSS xD Serös va c: Ska nog logga in på msp en snabbis, sen hoppas jag att Tyra har loggat in!!!!   

Tyras snygga bakrund jaow ;* xD

 

Jag på Skype xD

 

Haha 10 ways to kill JB på Happy Wheels

 

Tyra på Skype xD 

 

Jag igen xDDDDD Ni ser mitt riktiga jag! xD

         


Och här på slutet var de bara gammla bilder jag hittade på mobilen! Puss och tjaow ;** Nerå jag skojja bara. GRATTIS LOVISA TILL LVL 5 PÅ MSP!!   haha xD Men puss din lilla bajskorv (det va till Tyra) ♥ //Linnea ;*




Av Linnea - 3 mars 2013 15:12

Japp. Spelar HW med Tyra (genom Skype) Hahaha xD Jag filmade Tyra när vi skypade xD Hahaha! Video kommer senare för det laggar som fan x( Här e Tyras blogg: www.bloggenommyran.blogg.se xD Byye! //Linnea ;*


Av Linnea - 3 mars 2013 12:58

Har inge o göra. Kanske gör första delen på One Direction bloggen? ;* www.stilltheone.bloggplatsen.se (: Min Skype buggar fast ): Mitt i ett snack me Lovisa xD Hon e typ den enda jag Skypar me för hon e nog  den endå som törs xD Men aja, tips på bloggar? Har sjukt tråk    Läste nyss några mspbloggar, och jag har själv tyckt dem va lite sådära.. Vad heter det... Snobbiga? Ingen aning va de heter jag har hjärnsläpp xD NEJ JAGV ETT JAG SKA FAAN BAKA   <-- Asså gullig xD Meeh aja, sees       //Linnea ;*

Av Linnea - 3 mars 2013 11:20

Nu har jag ändrat till www.bloggenomnea.bloggplatsen.se fast man kommer fram till samma sida även fast man skriver photoneaaa! Men asså de laggar ganska mke satt det står fortfarande photoneaaa för mig xD Byye!   

(hittade den här gammla bilden från husdjursmässan 2010, tror jag xD) //Linnea ;*

Av Linnea - 3 mars 2013 10:02

TJoo xD TjOoOoOoO xD Sry.. :s Men någon som har tips på bloggnamn? Jag tycker nt photoneaaa passar längre eftersom att jag nt brukar lägga upp så mke bilder :/ Tänkte för neasliv.bloggplatsen.se men de blir ju lite freaky.. Eller? Snälla kommentera vad ni tycker passar! (Vet att man nt ska tigga om kommentarer men endå xD) //Linnea ;*

Av Linnea - 3 mars 2013 09:41

Haha xD Den e så skööön ! När jag hade bloggat vidare igår, så checkade jag lite andra bloggar, loggade in på fb & så. Loggade faktiskt in en sista gång på Misslinny för att kolla om jag hade fått några meddelanden. Typ 16 st   Sedan kollade jag på Morden i Midsomer med mamma & pappa. OCH EDDIE! Har faktiskt börjat gilla honom lite mera nu efter dramat.. hehehe xD Jag höll på att somna på soffan i min sköna mössa ♥ Men jag var tvungen att ta av mig den   Jag tror nog inte att jag lägger ner bloggen, men sånnafall får ni fan ta å läsa den också    Ne men seriöst, det har blivit mindre och mindre :/ Och ni får ursäkta att en del ord som man nt kan läsa, jag skriver bara inläggen sen sparar jag dem. Kollar allså nt stavningen. Oftast har jag lite bråttom när jag skriver.. xD Aja, nu ska jag nog designa en ny blogg där jag ska skriva 1Dnovell ♥ Hoppas bara någon läser! Byyyyyye   //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards