photoneaaa

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Linnea - 29 mars 2013 20:42

Guud hatar de.. Jag gillar inte att titta på tv överhuvud taget xD Men iaf, nu e jag bv me han dära PRUTTEN! Hahaha xD Öhh.. Ja, jag har skit-tråkigt D: Imorrn åker vi ju till Per & Karin<33 OCH TINDRA :'D Har AAAASTRÅK! Ngn som kan underhålla mig? c: Jorden anropar VemSomHelst :/ TRÅÅÅK TRÅÅÅÅÅK! Prutten.. Jävla svikare D: ♥ Jao.. Som sagt har astråk.. Märks de eller? JUSTE MÅSTE KOLLA NÅGRA ONE DIRECTION BLOGGAR NU SEYAH!   


Kram Linnea ♥

Av Linnea - 29 mars 2013 19:19

LEVEL 7 NU! Fick bara 4 autos xD Men iaf, tack för dem<33333 Chattar med en sjukt kul kille på msp 8D Skulle kunna va bv med han men vill inte ta bort någon! -.-' Jag hatar att man bara kan ha 3 bv's    Men iaf, någon som kan följa mig på insta?? Photoneaaa heter jah 8D !Zeth! följer mig!!!!        Och ALEXO<3 :D Aja, byye !

 

Av Linnea - 29 mars 2013 13:44

Tittade på någon hundfilm O.o Aja, den var tråkig så jag gick med Eddie istället 8D Har 7 tusen ganska precis Fame kvar!! ;D Hade ju 13 tusen imorse ;D Tyvärr inga bilder på den hära cpdatorn D: Men iaf, tack Malou8 & Wanna Sicorana för autosarna! ;** Betyder sjukt mycke ♥ Iaf, när jag gick med Eddie så vart de typ kaos.. Jag va nästan hemma, så vid grannarnas hundgård (hundarna va ute) så kom de 2 st med 2 hundar osså började (nu blev jag förvånad..) DEM först! Asså dem började skälla och dra (bara den ena skällde) osså... Aa de va kul 8D Eddie dog lite.. MEN MAN MÄRKER ATT DE BÖRJAR BLI VÅR!! C': När jag va ute så vare ganska geggigt, men iaf ingen snö :'D Osså såg jag ngn konstig HÅRIG larv    Fast Eddie åt upp den.. Sticks inte håret? Har iaf för mig de    Men eftersom att de va lerigt & jag hoppade så blev eddie ett monster 8D Igen.. 8D Han hoppade 50 cm (: Får han hoppa så högt? De är väll inge bra för ryggen.. Han e ju 15-20 cm hög!! xD Men aja, ska ut o hitta på nått.. Kanske byga upp agilitybanan? Ne de e för snöigt tror jag.. Nu ska pappa ut i stalle så vi får se 8DTjingeling!   


                  Kram Linnea ♥ 

Av Linnea - 29 mars 2013 10:26

Ska nog göra om lite på min blogg snart x) 1D kommer ju va kvar! ;D Spelar just nu msp i mobilen.. Har bara 13.500 Fame kvar!!!!!!    Usch måste verkligen göra vit bakrund!! D: Då måste jag byta textfärg mee 8DDDD Blev tsm me Hert Bets igen igår ♥ ;D Får typ 10 pvförfrågningar varje dag    Och typ kanske 5 vän? Ngn enstaka bv xD Vet ni någon bra serie på msp? (: Öhh.. Idag ska jag nt göra ngt förutom o städa & duscha tror jag (: De skumme är att jättemånga av mina vänner blir ihop med några andra av min vänner och jag visste nt ens att dem va vänner.. Aa förr vare en kille som fråga på mig sen blev han ihop med min bv    AJA xD Haha de är en Stockholmare på msp som e jättekul o chatta me ;D HJÄLP ALEXO<3 på msp fråga om vi skulle va vänner      Han följer mig på insta    Asså Lucas (stockholmaren xD) e rätt dum för jag gjorde en look på han som heter: Den fjolliga Stockholmaren! xD OCH SÅ HAR HAN DEN PÅ SIG xD Osså sa jag att de va fusk för dem som bor i sthlm hade ju närmare till 1DWorld, jag hade 10-15 (?) mil dit juu 8D Men iaf så frågade jag om han var där & han bahh: Neee..    Då sa jag: Men när jag va där iaf så vare bara 1 kille där som va typ frv alone! Lucas: Åhnejj du upptäckte mig!! (i) (<-- en mspsmiley) Asså xD Märker ni att jag har tråkigt eller? 8D Har kört pingis mot Linus.. de slutade 10-3 till mig   Ne typ tvärtom men endå xD Mot Rasmus vann jag med 10-8 (de va försten till 10) Men nu ska jag göra om på bloggen, HERRÅ!   

HAHAHAHAHAHAHA ;D

 

Av Linnea - 29 mars 2013 09:03

Heej.. Vaknade för några minuter sen för min brorsa spela pingis i rummet intill. Fast det var inte första gången.. Jag hade glömt stänga av alarmet som ringer kl 6.. Och den låg ju inte på mitt rum heller.. Nu kom Eddie! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards