photoneaaa

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Linnea - 4 mars 2013 18:27

Jao, vi tar skolan först då ^^ Vi hade idrott idag, som vanligt    Haha jag ÄLSKAR idrott! Speciellt när man har fotboll! Asså jag tyckte de va skitkul men typ ingen annan tjej! (Som vanligt) Gjorde bara 1 mål, men de va ganska täta byten iof. Jag typ snubblade över bollen skitmke fast jag har spelat så länge jag minns   Hehehe.. Aja, ganska nöjd iaf. Vågade inte riktigt gå in me kroppen, för jag ville nt bli "utvisad" om man kan kalla det så.. Haha Tyra var den endå som vågade gå på mig, vilket jag nt var berädd på.. HEHE FAIIIL   Sen när Cameon gjorde mål så sa jag: Girlpower (eftersom att det bara var tjejer, och Cameron, på planen) så Came bahh: GIIIIIIIIRLPOOOOWER!! Så jag börja typ garva xD Aja, efter skolan så var jag med Tyra, min bajskorv   Vi hade skitkul xD Vi spelade Happy Wheels & panfu hahahahaha xD Aja, sen så lekte vi någon galen lek som bara jag & Tyra kan komma på/fatta. Jag var typ en utomjordisk, argsint ko xD Och Tyra var bara.. Tyra för hon e så knäpp endå xDNej men seriöst hon hade faan två skålar (glasskålar) runt ögonen    Aaaa, vi tramsade skitmkt som vanligt. Min BBF (BästaBajskorvForever) När jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan, så checka jag bloggar & sedan skulle vi äta. Potatisbullar<33 aja, sedan tittade jag på Scener Ur Ett Tonårsliv hahahaha xD Mhhhmmm.. fast för mig är det dataspel som är farligt och inte tvspel     Sitter här i min kära Bertil-peruk xD Tyra vill att jag ska ha den i skolan imorrn, men jag venne om jag törs.. :s Men asså nu har jag fan nt tid att sitta här o skriva, nu mst jag spela Happy Wheels, om någon vill se min Bertil-peruk så kan ni ringa mig på Skype, adda mig jag heter mitt förnamn.efternamn alla vet nog men endå.. På bloggplatsen kan man ju komma upp på hajpa så morsan vill nt att jag skriver ut om det kmr typ någon främling.. Hehehehe.. De e nt jag som addar folk från msp   //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards