photoneaaa

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Vart med underbaraste idag ;)

Av Linnea - 16 mars 2013 16:55

Ni som har instagram och följer mig, visste nog redan de xD Följ Lovisa också, hon heter 00lovisa00 :* Haha, vi har hållt på ganska mke med Eddie. Först så hoppade vi me honom & så gick vi ut på ängen och busade lite xD Aja, sen gick vi runt byn, vilket betydde skitig mage & ben. SÅKLART så skulle vi hoppa lite mera, vilket bettyde LÖV. Blöt hund + löv = monster. Nerå, men vi fick duscha honom, han va helt svart + att han hade kvistat, löv & mossa på de xD Hehe, sen så var vi så jävla sociala, jag satt vid 2 mobiler, hon vid en Ipad & 1 mobil c; MEN HON GICK FAN ÖVER GRÄNSEN, hon kastade bollar på en av mina 1Dplanscher.. HAHA, SÅG NI BILDEN PÅ INSTA?! "Ingen skjuter på 1D @ photoneaaa" xD Asså jag stod faan framför planschen och såg ut som hellvettet själv. VET NI.. Sen så låste hon ut mig.. Och tänkte rita på Niall, men jag "lyckades nästan" övertala henne, jag rullade typ 20 varv i snön, men sen när jag hämtade handduk så ritade hon i ansiktet.. HÄMDEN E LJUV    xD  Lovisa filmade också.. Hur jag reagerar på One Directions låtar :D Eller jag tror hon gjorde de.. Hon sa iaf de xD PLus de dära när hon rita på Niall..    Jovisst, det går bort MEN VEM FAAN RITAR PÅ NIALL?! Aja, hittar nt dem redigerade bilderna -.-' så ni får "orginalen" xD:


                 

//Linnea ;*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 29 juni 2013 10:33

Me Krista som en del ksk har sett på insta (: Asså vi gjorde 4 videos igår men vi hade nästan Inge internet så jag skulle ladda upp dem nu men det funkar nt (e hemma nu) D: Aja, madrassen och garderoben (golvet) e fulls sv kläder så jag mst städa för...

Av Linnea - 27 juni 2013 21:59


Hade ställt klockan på 10.00 för långritt, till Söderboda xD Aja allt gick skitbra, jag borstade Sabina och Lisa Nalle. Efter en timme stannade vi och åt frukost xD Sen fortsatte vi och racern gick asfort xD Eller nej de e bara de att jag nt ridit ha...

Av Linnea - 25 juni 2013 13:33


Hejsan cx Tittar just nu på Family Gy säsong 11, 3 avsnittet.. Dem flesta bah sommar! Och e typ ute hela tiden, så kommer jg o bah: sommar! Och sitter inne hela dagarna vid mobilen och tvn xD Sitter typ nt vid datorn längre xc Men ksk ska få flytta i...

-

Av Linnea - 22 maj 2013 19:42

Det kommer att vara paus här fram till sommarlovet - tror jag. Orkar nt blogga :P Lifes goes on, and before the blog xD Ksk inte så men aja xD Men skitsamma, BLOGGTORKA HÄR KOMMER JAG xD         Och nej, Axel och jag är BARA vänner, INGET me...

Av Linnea - 13 maj 2013 16:57

Känner att alla inlägg blir "sorry för blablabla" men jag e verkligen ledsen för dålig uppdatering ;c Men har haft fullt upp med kompis och nu börjar det bli sommar så jag är mest ute och INTE vid datorn :o  Men jaja.. Idag var jag med Lisa (igen).. ...

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards