photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea - 12 mars 2013 16:54

Vet inte hur jag kom fram till rubriken ._. Aja, nu går min brorsa ut och väntar på dem som ska stjussa honom till fotbollsträningen.. AVUNDSJUK!!! Aja, mår nt så bra, känns som att jag ska spy, har feber, ont i huvudet & halsen. Hoppas nt influensan! Har redan haft den..   Lovisa mår inge bra, då gör nt jag heller de xD Asså jag menar nt sjuk nu, utan jag menar allvarligt att må skit! Venne om jag orkar gå te skolan imorrn, iaf nt om jag mår såhär    Seriöst, till middag åt jag EN HALV  sojakorv, och jag höll nästan på att spy.. Jag frågade morsan om de me astman, men hon trodde att de va förkylning ^^ BAJSSKOLA! Nu kom jag fram til rubriken! De e skolan som e  BAJS . Hate it. Alla tjejer som som the typical fjortis. Bitsches..   

Typ så ^^ fast nt lika söta som Harry ;* Ingen av 1D bloggarnaj ag läser har uppdaterat senaste timmen ._. Ksk ska sätta mig o skriva vidare på min egna novell? ^^ Eller läsa på till NO-provet som jag råkade tappa bprt häftena till.. Woops.. Funderar på att skolka resten av veckan, säg inget    Hehe nerå, men seriöst, jag orkar fan nt me skolan. Man får bara skäll, skäll och mera skäll. De e nt mitt fel att jag e onormal. Som i Tele2 reklamen: My dad always told me to be different. Haha fast de e nog min hjärna som gör det och inte jag. Men jag har ganska svårt att koncentrera mig också, fast när jag väl gör det så e de lätt haha xD Nee nu ska jag nt prata om mitt skolarbete O.O Nästa vecka på Torsdagen ska vi till Frösan.. FCK OFF   Haha gillar den smileyn! Som igår när pappa frågade vad jag sa, svarade jag:

-Ähh, jag säger nt mke jag..

Pappa:

-Nee, svär mest och pekar finger.

HAHA SOOO TRUE xD Nu ka jag nog logga in på msp, ksk 10 minuter så skynda om ni vill nått! xD Nerå, haha. //Linnea ;*

Av Linnea - 12 mars 2013 16:14

Hehe, jag vet jag är asdålig på att uppdatera O.O Men jag har typ astma, har jag kommit fram till xD Eller så börjar jag bara bli förkyld eftersom att jag brukar gå utan jacka c: Jag e ganska hes, det har kommit EFTER skolan, plus att jag har skitsvårt att andas typ O.O Sitter typ o andas med öppen mun hahahahaha xD Känner mig varm också, men jag vill inte bli sjuk :/ Eller jo på sätt och vis vill jag ju de, men jag ligger redan efter i skolan O.O Typ xD Hehehe    Funderar på att börja videoblogga istället, men de e så mke random folk xD Jag blir typ stum framför en kamera. Appro på det så tog Stella ( klicka HÄR för att komma till hennes blogg ) Hehe jag har lärt mig sånt nu c: Men aja, hon tog ganska mke bilder på mig i skolan, HAHA xD De e bara för hon lyckas få så roliga/knäppa/annorlunda bilder på mig   Ebba och jag har börjat med CATFIGHT igen C: Haha xD fast de e ju bara på skojj.. Fast den här gången e Stella med också xD Amanda o jag håller på som vanligt xD (Jävla massa 'xD' jag vet c:) Hehe, Stella sa att hon skulle ta hem mina vantar så dem e nog hos henne nu, tror jag   Haha vilken jävla smiley xD Jag tkr de nt e ngn idè att skriva t.ex j*vla, för irl so säger man ju nt direkt: JPIIPVLA xD Just nu sitter jag typ o undrar om jag ska gå på fotbollen.. Men de blir nog nt av, som vanligt! ASSÅ VAFAAN TJEJER BÖRJA PÅ FOTBOLLEN NUUUU!!! Filip ska ju typ sluta, han sa iaf det    Fast undra vem som står i mål då? c: Måns behövs ju på topp.. Eller.. Haha xD Men.. Vi ska äta nu, byye! //Linnea ;*

Av Linnea - 11 mars 2013 07:06

Väntar på bussen just nu! Idag ska jag rida me Lisa, de ska faktiskt bli kul :) Hehe undra vad vi har på gympan idag? //Linnea ;*

Av Linnea - 10 mars 2013 20:32

Japp, då tar vi den då. Gick ganska bra (y) Hade ju totalt glömt bort att hon hade tagit hem en liten shettis x3 ♥ Skitgullig!<3 Aja, han var utbrytakung! Redan när vi stog och ryktade så smet han hahaha xD Markus kom o bahh: #%/#T/& Han har ju förstört hela stänglset & grinden! Middagen e klar, de blir lasagne! Haha xD Sen så när jag sadlade & skulle spänna sadelgjorden fick jag faan ta i i tio minuter innan jag ens fick "remmen" i själva spännet, haha xD Men aja, vi red i skogen/ på en volt i en glänta! De var ganska djup snö och hon e nt igångriden så vi tog det lugnt idag (: Jag gjorde lite inåtböjningar,  bakdelsvändningar & sånt x3 hehe, sen så FÖRSÖKTE jag få henne att trava (vilket är jävligt svårt). Jag fick henne inte ens att tölta, så lat va hon! Men iaf vi red i ungefär en timme på volten, V hade redan hunnit få Tritil att gallopera flera gånger, och han va as-svettig, men Skullan va bara lite grann på halsen xD Asså jag hinner nt riktigt skriva, + att jag e på mobilen så det börjar blio ganska drygt! Hehe om du vill veta mer så fråga i skolan elr nått :3 Egentligen skulle jag ha ridigt direkt efter skolan imorrn på min lilla knubbis (hahaha neee)<3 Men så skulle V på ett möte så hon skulle nt hinna hem :/ Hehe, jaja vi får väll se hur det blir! Här e en bild på Skullans härliga man ♥

Den e så lurviiiiiiiig!! :D Men aja, när jag kom hem va jag vrålhungrig, så vi åt på direkten så så duschade jag<33 Juste, är det ngn tjej (elr kille) som bor i närheten som skulle vilja rida? V funderar på att ta hem en till isis<3<3<3 Fast då gäller det ju att de e någon mer som rider också! Jag kan inte så ofta :( Hon tar en 50lapp per gång nu på vintern men annars ere gratis :D Skullan ska snart pansioneras (elr va de heter) D': Min lilla gullponny<3<3<3<3<3<3 Satt.. Mm :( E ganska ledsen x( //Linnea ;*

 

   

Av Linnea - 10 mars 2013 15:43

Hehe. LADDAD! //Linnea ;*

Av Linnea - 10 mars 2013 14:03

Rubriken säger allt! //Linnea ;*

Av Linnea - 10 mars 2013 12:22

Tjoo xD Har vart ute med Eddie och försökt hoppa, de gick bra men man fick ju dra han till och från hindrena typ o.e Aja, sen håller jag på och skriver en 1D novell. Hehe jag har skrivigt 3 och ett halvt kapitel på 15 minuter :D Aja, e ensam hemma.. Hehe Datorn xD Jag sitter ganska mkt vid datorn för att ha dataförbud xD //Linnea ;*

Av Linnea - 10 mars 2013 09:42

Nee, jag har tamejfaan inge å göra.. Kanske gå ut o hoppa me Edide? haha nerå han kmr typ inte hoppa idag eftersom vi hoppade igår xD De går nt att göra så höga hinder heller.. han kan nästan hoppa hinder som är högre än mina ben xD Med tanke på att han bara är till mina knän så får han igentligen bara hoppa hinder som är lika höga som hnm (eller mindre). Lyssnar just nu på One Direction (såklart hehe)    Här kommer lite videos som jag tkr e kul xD





Hehehe, sen så såg jag en bild på Facebook, där en jockey rider på en ko, och så stod de: Ja men vafan Findus har ju slaktat alla hästar! Hahaha xD Typ sant ju.. </3 Men nu ska jag göra ngt annat.. NÅGOT som jag nt kan komma på just nu.. Juste, jag ska rida typ vid 4 tror jag, så inlägget kmr ikväll! //Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards