photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea - 22 mars 2013 17:39

Va jättekul och bada! Nt simma.. :/ Haha gud e tog aslång tid för mig ju xD Men aja, kom NÄSTAN upp till toppen på den dära.. "klättermattan" (?) kan man säga så? Aa, jag bestämmer de    Osså typ skar jag mig på vattnet O.O Ne, jag venne, men de börja iaf blöda under nageln ^^ Märkte ingen förrens på bussen   (<-- min hjärna) (nej juste, jag har ingen   ) Hmm... Lovisa och jag spelade musik på bussen    Nej utan headset (: Ebba och Stella typ misshandlade varandra! Haha xD Mm.. Tkr de e tråkigt att skriva om dagen^^ Nej förresten, jobbigt äre! Ni som läser Lovisas blogg vet ju att jag skrev lite där idag! (: Men iaf, i skolan hände väll inge spc.. Tror jag xD Förutom att vi badade då. Sen så va jag me bästa, hemma hos henne<33 (ni kanske fattar att de e Lovisa eftersom att jag skrev lite på hennes blogg ^^) Mm.. Vad tkr ni om musen? HAHAHAHA :D ♥.♥ Lovisa & jag hade skitkul   (haha, fatta ni? SKITkul, sen en bajskorv ^^ Ursäkta för dålig humor!   ) men iaf, så skulle vi gö.. DEDÄRA VET HUR DE UTTALAS MEN NT STAVAS.. *kollar på Lovisas blogg* challengs? Aja.. Haha GUUUD VI TOG KAFFE!   Asså bara pulvret, inte färdig kaffe.. Hehe :D Curry   De e faktiskt nt starkt   Sen så var vi lite sociala, innan vi gick ut och hade typ isblockskrig! HAHA jag ramlade typ 87364912741204378284 gånger, medans Lovisa ramlade 0000000000000 Gånger!    Ne men jag fick en isblocksakemojjs i huvve    Så jag typ "plockade" istappar, jagade henne men jag typ missade, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD Asså guud ._. Men sen så var vi lite mera sociala :D Mm.. De va typ de ^^ Vi tittade på lite klipp från IJustWantToBeCool xD RULLSTOLSMANNEN! Whoop whoop xD Men aja, vi ska snart äta så.. Goodbajs!     

     

Av Linnea - 22 mars 2013 15:54

Japp! One Direction     Haha, hade ju den förr men sen bytte jag, venne vrf    aja, ska nog logga in på msp nu, nu har jag datan så kan nt samla fame lika lätt :/ Haha jag e lat   Berättar om dagen sen! Nu vill Lovisa ha datorn så jag kan samla Fame på ipaden xD  

Av Linnea - 21 mars 2013 19:28

Aja, imorrn ska vi ju åka och   (simma/bada) de e tur att jag e      (stark)! Som ni märkt försöker jag göra ett    (inlägg, fanns inge bra smiley) så ni har något att   (läsa) Eller    och   , de blir ju mest   (smileysar).. Har nt så mke att skriva.. Jag har  (hjärnsläpp)! haha titta, en typ drogad smiley:   Asså, hahaha xD Lovisa, jag   (älskar) dig!    Aja, detta börjar bli    (jobbigt)! Nu ska jag lägga in ALLA smiley som finns! (No life)           NEEH ORKAR NT D: Plus att en del är.. Aa som den här t.ex:   ASSÅ, HAHAHAHA xD Men här e nåra kul iaf:                                       

  

  

Asså sry för min dåliga "humor".. fatta ni att han dära snubben va !I'm with stupid" me ailien, elr va man säger? O.O Haha den liknar en kille i klassen! xD

 

Av Linnea - 21 mars 2013 18:59

Kolla mina magrutor xD Bloggar från mobilen, har nt bilden! //Linnea ;*

Av Linnea - 21 mars 2013 18:41

 I had forget something, check out this blog: Lovisa älskiih :* Kejj jag suger på engelska, don't blame me! (De är lärarens fel xD) 

 

Av Linnea - 21 mars 2013 16:33

Japp, kom precis hem från "skolan" xD jag tyckte de va kul på frösan, men tror att resten av klassen skämdes för mig..    Aja, hade morgonsamling, SKITTRÅKIG som vanligt!! Sen hade vi slöjd.. jag har träslöjd, gillar nt ngt av dem! >.< Ska gö en låda, typ. Men aja, till de roliga xD Asså jag skämde ut HELA klassen idag! ;D Han, Mackan tror jag han hette, Va AZZUM! Men Linus sa att han var dålig ._. Aja, haha R fick vingar och flög iväg!    Sen på HKn (inte för att de va som en riktigt HKlektion men endå) så var de typ grönsaker.. ASSÅ HAHAHAHA :D Känner att detta kmr bli ett flummigt inlägg?    Men aja, vi typ stalka nåra killar :D Nerå, dem skulle typ visa vart ala "saler" låg O.O Varje gång ngn lärare fråga nått som va helt självklart att vi skulle kunna, så var de ingen som visste, HAHAHA ;D Meh aja.. Orkar nt berätta de e nog ingen som fattar heller ;D men iaf, så när vi skulle till bussen så vart vi inlåsta :D Asså en av killarna som vi "förföljde" fick klättra ut igenom ett fönster osså gu ut o låsa upp, HAHA :D Juste, stalkade en kille med en 452345 meter bred tröja som rökte.. xD Linus sa att han va en sån dära.. Aa ni vet! Så jag bahh: Fan då ska jag hänga med den coolingen!    Han hänger typ med Alva Skallus och dem dära.. Haha, vet ni att hon går i 7:AN OCH RÖKER? Nt för att jag har testat men endå..    Men iaf så vare nt så kul på bussen.. De va faktiskt roligare när Öregrundsbarnen gått av (: fast jag va nästan själv tjej, som vanligt! xD HAHAHAHA. Guud jag garvar så me att jag nt kan skriva O.O Nu orkar jag faktiskt nt berätta mer! Guud.. Vafan va hejdå? Aja: HEJDÅ

 

Av Linnea - 20 mars 2013 21:28

Mst tyvärr sova nuue! :c Gör nog en mspblogg.. JUSTFAN Kmr hem vid 5 imorrn -.-' JÄVLA STÖRDA FUCKING SKOLA!    Juste.. Tittade nyss på en live "intervju" med 1D, men missade typ halva    De hade gått 48 minuter när jag kom in! hehe, läås denna UNDERBARA blogg: vadfan skulle jag gö utan dig?! c: Mmm.. På fredag ska jag nt göra någe, förutom att städa :/ Men jag har nt direkt lust att va me nån heller.. >.< LAAAAT xD Aja.. Gonatt ;* Haha Mirre u make my daaay! (Elr kväll? O.O) SÖTNOOOWZ ♥    

           

Springer in igen! xD

                                   

Vet att jag lagt upp alla dessa förr.. Men endå! xD <33

 


Av Linnea - 20 mars 2013 18:16

Redan påväg hem från skolan till Lovisa så börja vi garva c: Asså, de va en snöhög, så stod jag på den.. Lovisa breivd mig, lite längre ner osså skulle hon ställa sig brevid mig så ramla jag ner hela snöhögen xD Fast den va rätt liten dårå..^^ Aja, sen så gjorde vi dehära.. MEN GUUD KMR ALDRIG IHÅG VA DE HETER!! Sem så gjorde vi nå gegga :D Hahaha xD BAAAAJS xD Mm.. Sen så.. Guud de äckligaste kryddan/saker va typ Pepparmix elr va de hette :P Ne förresten, bakpulver (: Asså när vi tog mjöl, de lixom fastnade :o Elller jag kunde nt svälja iaf xD Sen så FÖRSÖKTE jag hjälpa henne gö en blogg.. Vilket ******************   (<--- Lovisa)   (<---- Jag) Haha. Sen så var vi sosijala (vet att de nt stavas så).. Jag satt vid en dator & hon med sin Ipad xD Aja.. Sen så frågade Lovisa: Klockan e snart 5, kommer inte din pappa snart?
Jag: Joo.. Han kommer nog sna..
Lovisas mamma: LINNEAS PAPPA ÄR HÄÄÄÄR!
HAHAHA xD Aja.. Orkar nt gö en mspblogg just nu xd Tittar på dem hära:


HAHA :D 1 Dag sen, har sett minst 3247912342307534520734 gånger! 

 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards