photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea - 26 mars 2013 17:57

Hemma från Lovisa nu.. Elr ska man säga borta? Bor ju hos Lovisa ;) Bloggar mera när jag får datorn. Seyah //Linnea ;*

Av Linnea - 25 mars 2013 20:22

har inge o skriva om.. Ingen gillade 1Dnovellen xD Hmm... Lovisa är lessen, så då ä jag me de ;* Jaa... Ngn som har tips? Vill ju ha bra uppdatering, men jag har ju inge å blogga om D: Imorrn.. Ööhh.. Ne då händer inge! Tror jag? Aja, på Torsdag ska vi ju titta på film, satt på Onsdag ska jag baka :D (Oväntat vaa..? ) Eddie skäller som en jävla idiot..    GRATIS HUND! Nej förresten, jag betalar om du tar honom D: Öhhmm... Juste jag har lärt mig att immitera mörka röster :D (kan nt exakt men nästan ;D) PEEEEACE    ÖHH... Men jag har inge å skriva D;

JUSTE, One Directions nya album kommer heta HeartBreakers, inte för ngn bryr sig men endå :D Osså missade jag dem idag D: Skulle va på Niv´ckelodeon, och reprisen går kl 9 (på morgonen) på Torsdag! D: Och den ginns nt på svt play elr ngt sånt    Jag har  redan kollat xD precis som liveintervjun försvann när.. Dumt men endå xD

Hitta just denna :D Tkr Nightcore är bättre än orginalet på denna! Lixom Passengers röst är NÄSTAn värre än JB's, och de äre.. USCH FYFAN NU VET JAG HUR JAG FÅR MIG  SJÄLV ATT RYSA 8D Men iaf.. Aa jag kräks nästan! Fyfan tänk att jag nästan började gila honom förut! D: Japp, sad story! MEN HÄR E LÅTEN IAF:

C: Pandis_cool e me ;D Men aja.. Ska gå nu, herrå! :*

 

:D

Av Linnea - 25 mars 2013 17:31

Hemma nu! Syrran (Lovisa) och jag hade jättekul ;D Kanske glömde säga igår att jag skulle va me henne :s Men iaf, så började en pedofil chatta me mig imorse och han trodde jag var 18?! HAHAHAHAHA :D Men iaf, Lovisa chattar också me han, så hon vart lite rädd men jag tycker de e kul ;D även fast han ställer lite.. Dumma frågor..    Hahaha han frågade Lovisa hur bröst vi hade?! Lovsa bahh: Öhh... Lika stora tror jag O.O Men asså xD Han e iaf kul o kika me :D Amanda, om du läser detta.. JAG HAR FAAN BEVIS PÅ ATT HAN E PEDDO, OCH HAN ÄR FUL! Haha xD Men iaf, så skulle Lovisa brotta ner mig för att jag skrev "Heej ♥" till hennes.. Ja, dem hade vart ihop förr.. Men så vart hon tvungen att gå på toa sen vart jag "också" det så låste jag in mig (: Orkar nt skriva om dagen, de e jobbigt ATT SKRIVA ._. Så ni får fråga om ni vill veta ^^ Haha, när jag logga in på msp så va jag ihop me ngn som va i lvl 8.. ASSÅ JAG SOM HADE ÖVERTALAT HERT BETS (haha jag dumpade ju han) ATT JAG FORTFARANDE GILLA HAN Dx Assåå.. Ja.. Men iaf, så ni vet så kan Lovisa vara inne på Misslinny    HAHAHA xD Aja.. Hade So-prov i skolan.. De gick väll.. Aa.. Men jag kunde iaf Misshandel & olaga hot   

 

Av Linnea - 24 mars 2013 20:02

Julle.10 Asså du e underbar ;* Kolla bara! //Linnea ;*

Av Linnea - 24 mars 2013 16:33

Haha glömde säga att jag & min kusin hade kottkrig :) Hahaha xD Men skulle bara säga det.. De gick nt så bra å hoppa med Eddie, jag var för lat för att bygga upp hindrerna xD Satt jag busade bara me honom c:

 

Av Linnea - 24 mars 2013 14:48

Hemma nu, som sagt vart hos kusinen ;) Kanske ska till henne efter skolan på Torsdag :D Men slutar vi som vanligt då? Tror de o': HAHAHA, såhär ser mina naglar ut nu xD

 

Sry för suddig bild :s men iaf, hon målade typ FINGRARNA och inte naglarna på mäjj xD Men iaf, skitkul :D  HAHAHAHAHAHAHA xD Asså när vi var ute och gick så vare typ någon som förföljde oss xD För när vi hade gått in, spanade vi genom fönstret (de ligger ngt weird i våran släkt) sen så efter 5 minuter gick han tillbaka, fortfarande helt svartklädd me huva ;D Haha jag tkr de e kul o: Men iaf, sry för dålig uppdatering ;) På påsklovet ska jag åka till Leos, om ngn fortfarande vill hänga på (HAHAHAHAHAHAHAHA   ) Asså man kan ju tro att de e för mindre barn men när jag va där sist med 2 styckna från Alunda, så vare ganska många i våran ålder eller äldre o: Aja, som sagt har ni nog märkt att jag inte har datorförbud längre. WIIIHHOOOOOOO :'D Men nu ska jag typ gå på forever alone picknick! nerå, jag ska hoppa med Eddie (:

 

Av Linnea - 24 mars 2013 09:59

Ska bara berätta lite innan jag börjar! Huvudpersonerna (förutom One Direction) är Bea & Manda. Har inte riktigt bestämt vem Manda ska se ut som, men iaf såhär ser Bea ut iaf:

 

Amber Marshall (stav?) Hon är 19 år & bor med sin mamma. Manda bor med sin mamma, pappa & lillasyster Nellie. Har lockigt mörkbrunt hår, blåa ögon, mörkare än Beas.. Breömd för hennes vackra lèende & är 18 år

Ni får nt mobba min fantasi :3 Det är Manda som är "jag"


--------------------------------------------------------------------


Jag och Bea var påväg till Starbucks när det plötsligt dök upp en stor skara av lite yngre tjejer än oss som skrek. Vi undrade vad det var men trängde oss bara igenom och in på Starbucks. Bea & jag tog varsin cappuccino (om man stavar det så??/Linnea) Vi satte oss vid ett ganska litet bord i ett hörn. Jag smuttade lite på min när en person försiktigt knackade på min axel. Jag vände mig om och såg...


 

-AHH! skrek Bea men eftersom att jag inte var ett så stort fan av dem så satt jag bara knäpptyst och stirrade storögt på dem.

-Hej, jag är Lou. presenterade sig Louis Tomlinson från One Direction, och frågade sen:

-Kan vi sitta här? Det är fullt överallt, log han missnöjt.

Jag tittade på Bea men hon hann svara innan mig.

-De är klart ni kan, log hon.

Dem andra persenterade sig och när Harry gjorde de så kollade han konstigt på mig. Jag og och undrade var det var.. jag visste att det nyligen tagit slut mellan honom och Taylor, det hade Bea skvallrat om innan de ens stod i tidningen. Sedan log han, nästan skrattade när han frågade om han kunde sitta brevid mig, men Zayn puttade honom ner på stolen innnan jag svarade. Han mimade "Lycka till"..


Vi hade roligt & pratade som om vi kännt varandra sedan vi var små, vilket jag verkligfen inte trodde om killarna. Innan vi gick gav Harry mig en lapp med något....


---------------------------------------

SOM SAGT, INTE MOBBA!! 

De blev en väldigt kort del, men tyckte de va onödigt att skriva mera om ingen gillare :s Haha sry för bilden :s Jag e nt så bra på att göra CutOuts xD

Men aja.. NÅGON som gillade den iaf?   

 


Av Linnea - 24 mars 2013 09:37

Tjoooooo, nej jag ska nt överdriva nu.. Men endå, jag vaknade av att ngån DAMMSÖG precis utanför MITT RUM!      xD Men iaf, så ska jag ju till kusinen senare, eller EV av mina kusiner :3 Nej förresten.. Egentligen 3   Jag som nt ens vet hur många kusiner jag har xD En mindre än förr iaf...   Farbror.. Har jag nt heller någon, LÄNGRE D: Han dog i cancer! Dx Men iaf, så har jag kollat några mspbloggar, såklart 1D bloggar me :D Och mina vänners bloggar    Haha, de e mkt roligare att läsa 1Dbloggar ;D Jag e med på Ccelines blogg igen, tack så 7kt mke   Idag kommer första delen utav EN av mina 1Dnoveller    Heheh xD Men nu ska jag logga in på msp innan jag skriver den ;D 

 

HAHAHAHA :D

 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards