photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea - 20 mars 2013 17:42

Kom nyss hem, men jag mst fixa lite saker sen äta, så berättar sen xd 

 

Av Linnea - 20 mars 2013 15:56

Hejhej, just nu sitter jag hemma hos Lovisa, denna smileyn är till dig:   Nerå, men vart skitglad när Cceline frågade om vi skule va bästa vänner    Fast de betydde ju att jag tog bort en också...   Men aja, jag skulle hjälpa Lovisa gö en blogg men hon fick damp och typ.. Aa jag låg på golvet och grva medans hon satt på stolen jag sitter på och dampa loss xD Nerå, älskareeeeej ;* Har inga bilder på denna dator tyvärr :/ Eller joo, dem jag redan laddat upp ;) Sen när jag kommer hem så ska jag gö en mspblogg också (:  Men nu ska jag läsa lite mspbloggar, byye!!

 

Av Linnea - 20 mars 2013 07:07

Idag ska jag va me Lovisaaaaa, och göra en mspblogg xD Hinner nt blogga mera! Har nt bilden på mobilen.. //Linnea ;*

Av Linnea - 19 mars 2013 20:24

Jao, orka bara gö en kladdkaka men endå :P Påminn mig 10 i 9 att jag ska ta ut den! xD Jaa.. De va väll bara de jag skulle säga? Chattat lite mera med Julle, my    (angel) Seriöst, hon e jättesnäll! Cceline med! (; Tkr ni jag ska ha bilden som miniatyr eller stor? xD Kö på miniatyr änn så länge.. xD Juste, så smart som jag e.. Så glömde jag att formen var VARM när jag skulle ta ut den så.. Jag brände mig xD Jag tror nt att jag får ha saker som man kan bränna/skära sig på.. Lixom hur lyckas man skära sig på en penna?! O.O

   

Av Linnea - 19 mars 2013 17:47

Eller vare nu heter.. Satt istället för att skriva "//Linnea ;*" så kommer jag lägga in denna bild:

 

Tycks? (: Aja.. Nee vänta.. Mst jag lägga in den igen? xD Aja, gör de då ;)

 

Av Linnea - 19 mars 2013 17:18

Jao, jag och Lovisa ska gö en egen mspblogg c: Eller nee asså vi ska ha den tsm :D Hon har gjort en jätefin bild som jag tänkte vi skulle ha som header c: Venne, haha känns som att jag kommer bestämma allt xD Men hon har nt haft blogg förut, tror jag ivarjefall (?) xD Men aja, tror att vi gör den när vi är på Onsdag, om de gick (!) //Linnea ;*

Av Linnea - 19 mars 2013 16:26

Tittade precis på ccelines blogg, JAG VA MED DÄR MEEH!! :D Haha xD Juste.. Lyckades nästan  svälja en överfull MATSKED med bakpulver, de va nt gott! Juste, potatismjöl också :3 NT HELLER GOTT! Men nu kom morsan så mst sluta göra sånt dära.. Mst fixa lite me maten nu, byye! ♥ //Linnea ;*

Av Linnea - 19 mars 2013 15:41

Orkar faktiskt nt ta dagen, de e så jobbigt ._. Jag venne vrf men jag e j*vligt sur just nu!!! Gjorde det hära när man ska svälja en tesked av nått (igen).. LYCKADES SVÄLJA EN HEL MATSKED KANEL!! Ny talang xD Nerå.. Men e skitglad, för jag e vän med cceline på msp!! Läs hennes blogg cceline plus att Julle.10 svarade på mitt mejl!! Asså jag e på hennes blogg, haha sjuuukt glad nue! Najje jag e ju sur.. ? Men aja, LÄÄÄÄÄÄÄS: Julle den bäste bulle   :D //Superglada Linnea ;*

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards